گرانترین بازیکن‌های لیگ رسمی

به گزارشافکارنیوز، آندرانیک تیموریان با انتقال به تراکتورسازی عنوان گرانترین بازیکن لیگ چهاردهم را به خود اختصاص داد. البته در اینکه برخی از قرارداهای ثبت شده در سازمان لیگ با اصل دریافتی بازیکنان مغایرت دارد اما اگر به این ارقام استناد کنیم باید بگوییم که آندو با دریافت ۸۰۰ میلیون در یک نیم فصل، عنوان گرانترین بازیکن را از آن خود کرده است. این درحالی است که در خالص دریافتی مهدی رحمتی گرانترین بازیکن لیگ است. درباره قرارداد رحمتی حرف و حدیثهای فراوانی وجود دارد. خیلی ها این قرارداد را بالغ بر دو میلیارد می دانند اما در سازمان لیگ عدد ۱.۵۵۰میلیارد به عنوان رقم قرارداد رحمتی با پیکان به ثبت رسیده است.



بعد از رحمتی و بر اساس آمار سازمان لیگ، قاسم حدادی فر با ۱.۳ میلیارد در رده سوم قرار دارد. پس از او نوبت می رسد به احسان حاجی صفی، محمدرضا خلعتبری و رحمان احمدی از سپاهان و ادینیو از تراکتورسازی که قراردادشان ۱.۲میلیارد است. هادی عقیلی هم با ۱.۱ میلیارد در رده بعدی گرانترین بازیکن لیگ چهاردهم قرار گرفته است.



با این حال تیموریان که فقط برای یک نیم فصل ۸۰۰ میلیون دریافتی داشته و در نیم فصل اول نیز با استقلال قراردادی بالای یک میلیارد داشت، بییشترین گردش مالی را به خود اختصاص داده است حتی اگر نامش به دلیل ابهام قرارداد با استقلال در فهرست گرانترین ها نباشد.