گل‌محمدی، ذوب‌آهن را قهرمان آسیا می‌کند!‌

به گزارش افکارنیوز، ذوب‌آهن اصفهان با پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال خوزستان ۳۰ امتیازی شد و خودش را تا رده ششم جدول بالا کشید. بر همین اساس بد ندیدیم با سعید آذری مدیر عامل ذوبی‌ها گپ بزنیم.

شوخی‌شوخی دارید در لیگ برتر هم مدعی می‌شوید.
(می‌خندد) نه، ما به این مسئله فکر نمی‌کنیم.

اما برخی معتقدند دست‌اندرکاران ذوب‌آهن با زیرکی خود را در لیگ برتر بی‌ادعا جلوه می‌دهند تا حواس کسی به آنها نباشد!
تمرکز ذوب‌آهن روی برنامه‌ای است که ریختیم. ما سال گذشته می‌خواستیم در لیگ برتر بمانیم، امسال بنا داریم سهمیه آسیا بگیریم که خدا را شکر به اهداف خود نزدیک‌ شده‌ایم.

و هدف بعدی شما چیست؟
در لیگ قهرمانان آسیا حضور آبرومندانه‌ای داشته باشیم. می‌دانم کار بسیار سختی پیش‌رو داریم ولی تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم.

چقدر شانس برای قهرمانی جام حذفی قائل هستید؟
اولاً‌ خوشحالم که دو تیم بابرنامه نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان به فینال رسیدند و امیدوارم هر تیمی لیاقت و شایستگی‌اش را داشت، به قهرمانی برسد.

بحثبرنامه سه‌‌ساله را وسط کشیدید. آیا فکر می‌کنید کادر فنی و بازیکنان بمانند؟
می‌توانید از خود یحیی بپرسید، وقتی به ذوب‌آهن آمد همان زمان به او گفتم که برنامه وسیعی داریم. به گل‌محمدی کمک می‌کنیم تا سه‌ساله ذوب‌آهن را قهرمان آسیا کند.

اغلب کارشناسان معتقدند اگر ابتدای فصل، سعید آذری از یحیی گل‌محمدی حمایت نمی‌کرد، امروز ذوب‌آهن به این جایگاه نمی‌رسید.
دیگر دوست ندارم در این رابطه صحبت کنم. شما هم از قول من لطفاً بنویسید سهم سعید آذری در موفقیت‌های اخیر ذوب‌آهن بسیار ناچیز است. کار مهم را بازیکنان و کادرفنی ذوب‌آهن انجام داده‌اند.

راستی نگفتید بازیکنان ذوب‌آهن در جمع شما می‌مانند که برنامه‌هایتان را پیش ببرید؟
اولاً همه بازيكنان فعلي با ذوبآهن قرارداد دارند و در ثاني يكي، دو تا بازيكن مثل قاسم حداديفر قراردادشان تمام ميشود كه از آن جهت هم مشكلي وجود ندارد. به قول اسماعيل فرهادي، قاسم حداديفر حتي در بيمارستان ذوبآهن به دنيا آمده است. پدر و خانوادهاش ذوبآهني هستند و مطمئن باشيد در جمع ما خواهد ماند.