من طراح خوشحالی‌های بعد از گل هستم!

به گزارش افکارنیوز، مهدی شریفی مهاجم سپاهان در بازی با فولاد خوزستان تک‌گل ۳ امتیازی تیمش را به‌ثمر رساند تا نقش مهمی در برد سپاهان داشته باشد. شریفی در مورد این بازی، شانس قهرمانی تیمش در لیگ ‌برتر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

برد به‌موقعی بود، نه؟
بله، ما در دو بازی قبلی واقعاً بدشانسی آوردیم و در دقایق آخر گل خوردیم. به‌هر‌حال باید نتایجی که گرفتیم را جبران می‌کردیم و این در حالی است که حق سپاهان در دو بازی قبلی این نبود که ۵ امتیاز از دست بدهد. بازی با فولاد برای ما ۶ امتیازی بود و خدا را شکر که پیروز شدیم. این برد با تلاش بچه‌ها و کادرفنی به‌دست آمد و مطمئناً می‌تواند از لحاظ روحی و روانی به تیم ما کمک کند.

حتماً خیلی خوشحالی که گل ۳‌ امتیازی زدی؟
واقعاً خوشحال‌کننده است ولی برای من اولویت، فقط نتیجه گرفتن سپاهان است. فرقی نداشت چه کسی گل بزند و مهم این بود که بازی را ببریم. من در بازی با استقلال هم پاس گل دادم و شاید به همین اندازه که در این بازی گل زدم، خوشحال شدم. با این حال خوشحالم که در بازی با فولاد توانستم تک‌گل تیم را به‌ثمر برسانم.

زدن ۷ گل در لیگ امسال برایت راضی‌کننده است؟
من اصلاً راضی نیستم. البته این فصل چند بازی را به‌دلیل حضور در تیم امید از دست دادم و یک بازی هم محروم بودم. این موضوع به ضرر من تمام شد و از اینکه ۷ گل زدم راضی نیستم. با این حال باید بگویم امسال گل‌های مهمی زدم و دروازه تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و فولاد را باز کردم. البته باید بیشتر گل می‌زدم.

بازیکنان سپاهان بعد از اینکه گل می‌زنید خوشحالی‌های خاصی انجام می‌دهند. طراحی این خوشحالی‌ها برعهده کیست؟
من اکثر خوشحالی‌های بعد از گل را طراحی می‌کنم. همیشه قبل از هر بازی به خودم می‌گویم که باید گل بزنم و وقتی به گل زدن فکر می‌کنم، طبیعی است که به خوشحالی بعد از بازی هم باید فکر کنم. دوست دارم بعد از بازی خوشحالی‌های خاصی انجام دهیم تا هواداران سپاهان هم خوشحال شوند.

مثل اینکه حسین فرکی بعد از دیدار با استقلال از خوشحالی اینستاگرامی بازیکنان سپاهان ناراحت شده است؟!
من فکر نمی‌کنم حسین آقا ناراحت شده باشد. به‌هر‌حال خیلی‌ها درمورد آن سبک خوشحالی که انجام دادیم از سرمربی تیم سؤال کردند. حسین آقا دوست ندارد کاری کنیم که تیم‌های حریف یا تماشاگران تحریک شوند. شما دیدید که در بازی با فولاد خوزستان گل زدم و آن خوشحالی همیشگی را انجام دادم.

مثل اینکه پاسپورت خودت را به فدراسیون فوتبال دادی و احتمالاً به تیم‌ملی دعوت شوی؟
من دو رقابت مهم يعني جامجهاني و جام ملتها را از دست دادم و ديگر دوست ندارم حضور در تيمملي را از دست بدهم و همه تلاشم را انجام ميدهم. همه چيز به نظر سرمربي تيمملي مربوط ميشود. دوست دارم در تيمملي جايگاه خوبي داشته باشم و البته درصد زيادي از اين موضوع به عملكرد خودم بستگي دارد.