آرزویم بود در پرسپولیس بازی کنم

به گزارش افکارنیوز، احمد نوراللهی هافبک تیم ملی امید در ترکیب ثابت پرسپولیس در بازی با پدیده مشهد نمایش خوبی ارائه داد و در میانه میدان درخشید. برهمین اساس با او تماس گرفتیم.

بازی کنار محمد نوری چطور بود؟
محمدآقا نیاز به تعریف من ندارد اما به هر حال فرقی نمی‌کند. چه من و مهرداد بازی کنیم یا محمدآقا و بقیه تفاوتی نمی‌کند. مهم این است که تیم ببرد و خدا را شکر ما توانستیم پدیده را شکست دهیم.

قبل از بازی حمید درخشان حرف خاصی به تو نزد؟
حمیدخان به صورت کلی حرف زد و به من هم هنگام ورود به زمین اعتماد به نفس داد. باور کنید ما در بازی‌های قبلی هم بدشانسی آوردیم وگرنه می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

قبول نداری که مقابل پدیده بهتر از قبل بودید؟
ما همین نمایش را مقابل ملوان و ذوب‌آهن هم ارائه دادیم اما اسیر بدشانسی شدیم.

ولی نظر هواداران پرسپولیس چیز دیگری است!
آنها حق دارند. باور کنید خودمان هم بابت این شکست‌های پی‌درپی خجالت می‌کشیدیم. حالا فکر می‌کنم این برد مقابل پدیده مشهد خیلی به ما کمک کند و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا جبران کنیم.

انصافاً امید عالیشاه هم با این قد و قواره خوب می‌پرد و سر می‌زند.
بله، عالیشاه بدن آماده و سرحالی دارد که به او اجازه می‌دهد نه تنها روی زمین بلکه روی هوا هم مؤثر باشد. او گل زیبایی زد که سه امتیاز برای ما داشت.

هدف بعدی احمد نوراللهی در فوتبال چیست؟
آرزويم اين بود كه پيراهن پرسپوليس را بپوشم كه پوشيدم و حالا تا روزي كه مرا بخواهند اينجا ميمانم. هدف بعدي من هم ابتدا صعود به المپيك ۲۰۱۶ برزيل همراه تيم ملي اميد است و سپس پوشيدن پيراهن تيم ملي بزرگسالان كه با تلاش بيشتر و تمرينات مستمر به دنبال رسيدن به آن هستم.