مکانی و حقیقی در لیست تیم‌ملی!

به گزارش افکارنیوز، سوشا مکانی و رضا حقیقی دو بازیکن پرسپولیس و پدیده هم برای سفر به اتریش به سفارتخانه این کشور مراجعه کردند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که این دو بازیکن با حضور در سفارت این کشور، مدارک لازم را در اختیارشان قرار دادند و فرم‌های مدنظر را پر کردند. مکانی امسال عملکرد چندان خوبی در پرسپولیس نداشته و همه جوره تحت فشار است. پرسپولیس همچنان به این دروازه‌بان اعتماد کرده و مکانی امیدوار است در ادامه فصل بتواند جواب این اعتماد را به خوبی بدهد. از سویی حقیقی هم در لیست جا گرفته است.

او در پرسپولیس ناموفق بود و امیدوار است در پدیده مشهد آماده شود و بتواند دوباره شانس بازی در تیم‌ملی را داشته باشد. علاوه بر این دو بازیکن؛ خانزاده، ثاقبی، گردانی، شریفی، طارمی و… هم جزو چهره‌هایی بودند که به سفارت اتریش مراجعه کردند. کارلوس کروش قبل از جام ملت‌های استرالیا لیستی ۵۰ نفره ارائه داد که در نهایت ۵ نفر از لیست کم شدند و ۴۵ بازیکن باقی‌مانده به سفارت اتریش مراجعه کردند.

اما در این بین گمانه‌زنی‌هایی درباره دعوت یا عدم دعوت از بازیکنان به اردوی تیم‌ملی هم صورت گرفته. کارلوس کروش در نهایت قصد دارد ۲۳ بازیکن همراه تیم‌ملی به اتریش و سپس سوئد ببرد. مربی پرتغالی قصد دارد در لیست نهایی، تغییراتی ایجاد کند و دو تغییر احتمالی، کنار گذاشتن صادقی و فروزان است. گلر استقلال در بازگشت از استرالیا، در مصاحبه‌ای گفت: «خیلی‌ها به من گفته‌اند اگر جای حقیقی بودی چند پنالتی را مهار می‌کردی!» او همچنین درباره ماجرای دعوای کروش و سرمربی استقلال در مقام دفاع از سرمربی تیم باشگاهی‌‌اش برآمد. او گفت: «من وارد دعوا نمی‌شوم اما کارنامه سرمربی استقلال مشخص است…» این حرف‌ها برای مسئولان تیم‌ملی بسیار عجیب بود و می‌گفتند او در اردوهای تیم‌ملی دقیقاً رفتارش به گونه دیگری بود.

اميرحسين صادقي هم ديگر بازيكني است كه احتمال خط خوردنش بسيار زياد است و حتي نزديكان تيمملي هم اين موضوع را تأييد كردهاند. البته بعضيها ميگويند كروش دوباره به صادقي اعتماد و او را دعوت ميكند.