مسی: توپ طلا را از رونالدو پس می گیرم

به گزارش افکارنیوز، درخشش و اوجگیری ناگهانی مسی در سال ۲۰۱۵، باعثشد تا فاصله ایجاد شده بین او و رونالدو به کمترین میزان خود برسد و با گلزنی های متوالی این فوق ستاره آرژانتینی بوده که بارسا توانسته تا بدینجا ۱۱ برد متوالی کسب کند.

مسی که فصل گذشته، فصلی کابوس وار را سپری کرده بود، حالا آماده تر از همیشه قصد دارد به بارسا برای جبران ناکامی های فصل گذشته کمک کند. او در مصاحبه با " موندو لئو " گفت:

فصل گذشته؛ فصلی ناموفق

حقیقت این است که در سال جدید اراده کردم تا به بهترین فرم خودم برگردم و بازهم بهترین بازیکن دنیا شوم. می دانستم که سال گذشته سال خوب و بزرگی برای من نبود. بیرون و داخل زمین فوتبال، مشکلات زیادی داشتم.

تحول در سال جدید

عوض کردن همه آنچه که از سال گذشته به جا مانده بود، چالش بزرگی بود که پیش رو داشتم. بازگشت به فرم سال های پیش، مهمترین هدف من در سال ۲۰۱۵ است و با همین انگیزه، سال جدید را شروع کردم.

وضعیت فعلی بارسا

در واقع در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. خوشبختانه پس از بازی ناامید کننده مقابل سوسیداد، توانستیم همه چیز را عوض کنیم. حالا تیم از حداکثر اعتماد به نفس و اطمینان برخوردار است و انگیزه و پشتکار بازیکنان نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. هدفمان کسب همه جام های ممکن است اما هنوز راه زیادی در پیش داریم.

لیگ قهرمانان

مثل سال گذشته در یک هشتم باید به مصاف سیتی برویم. تیمی که پر از بازیکنان بزرگ است.دو بازی رفت و برگشت بسیار دشوار پیش رو داریم.هدف سیتی جبران شکست سال گذشته و صعود به مرحله بعد است. بازی برابری خواهد شد و جزئیات، تعیین کننده تیم پیروز است.منچسترسیتی به نسبت سال گذشته تقویت شده و بی شک بازی جذابی خواهد شد.