حقمان بود ببازیم

به گزارش افکارنیوز، احمد آل‌نعمه در مورد شکست سنگین مقابل سایپا گفت: متاسفانه دو بازی است که تیم مان بد کار می‌ کند. ما اگر می‌ خواستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم باید حتما نتیجه بگیریم ولی ۳ امتیاز خانگی بازی با سپاهان را از دست دادیم. چشممان به ۳ امتیاز بازی با سایپا بود که متاسفانه آن هم از دست رفت. البته شکست در این دو بازی حقمان بود.

وقتی از این بازیکن سوال شد علت دو شکست اخیرشان عدم داشتن تمرکز است یا خیر پاسخ داد: اصلا نباید بهانه ای بیاوریم یا بگوییم تمرکز نداریم، تیمی که می‌ خواهد مدعی باشد حتی باید در دوران افتش هم خوب کار کند تا در کورس بماند. ما باید بعد از باختمان مقابل سپاهان خودمان را جمع و جور می‌ کردیم اما متاسفانه مقابل سپاهان و سایپا ضعیف کار کردیم ولی امیدوارم که در اولین بازی مان در لیگ قهرمانان آسیا با برد برگردیم تا هم روحیه مان برای ادامه کار خوب شود و هم اینکه در آسیا پرچم ایران را بالا ببریم.

او در مورد اینکه فولاد در جمع مدعیان کار سختی دارد ادامه داد: نیم فصل دوم شرایطمان با توجه به بازیکنانی که گرفته ایم و ۲ بردی که آوردیم خوب شده بود. فقط در این دو بازی اخیر کمی تزلزل داشتیم. مطمئنا به فکر بالای جدول هستیم باید بازی با پیکان را ببریم تا جزو مدعی ها باشیم. از طرف دیگر باید حواسمان به بازی های آسیایی هم باشد. صددرصد برای این بازی ها آماده هستیم و با تمام وجود کار می‌ کنیم، انشالله که بدون هیچ مشکل روحی روانی بتوانیم از پس همه بازی ها بربیاییم.

مدافع فولاد در مورد اینکه کار کردن در سمت راست دفاع وسط برایش سخت است یا خیر گفت: قطعا زیاد سخت نیست و به نظر من فقط کمی جلوی بازیسازی ام را می‌ گیرد، من در این پست راحتم و تمام مشکلم این است که نمی‌ توانم درست بازیسازی کنم زیاد برایم فرقی نمی‌ کند سمت راست قرار بگیرم یا سمت چپ ولی از آنجایی که چپ پا هستم بازی کردن در سمت چپ دفاع وسط برایم راحت تر است.

آل‌نعمه در پایان در مورد اینکه از عملکرد خودش در دیدار با سایپا راضی بوده یا خیر افزود: خودم فکر می‌ کنم خوب بودم گرچه مدافعان تیمی که ۳ گل دریافت کنند، درچشم هستند. این در حالی است که ممکن است یک فوروارد در کل دقایق بازی عملکردش بد باشد اما در ثانیه پایانی بازی گل بزند آن وقت به او لقب بهترین بازیکن زمین را می‌ دهند ولی این دقیقا برعکس اتفاقی است که برای مدافعان رخ می‌ دهد.