سوارز هواداران بارسا را غافلگیر کرد

به گزارشافکارنیوز، لوئیز سوارز روز گذشته با حضور ناگهانی در یکی از شعب فروشگاه‌های آدیداس در شهر بارسلونا، تعدادی از هواداران جوان آبی‌واناری‌پوشان این شهر را غافلگیر کرد وقتی از آنها دعوت کرد به همراهش سوار بر یک لیموزین در اطراف شهر گشتی بزنند و سؤالات خود را از او بپرسند.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسا علاوه بر پاسخ دادن به سؤالات این گروه خوش‌‌شانس از هواداران تیمش، به آنها اجازه داد با او عکس سلفی بگیرند.

سوارز ۲۸ ساله در پاسخ به سؤال یکی از این هواداران درباره رئال مادرید، تیمی که اکنون با چهار امتیاز فاصله نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد، گفت: رئال مادرید، رئال مادرید است. این تیم به آسانی امتیاز از دست نمی‌دهد اما هنوز باید به نیوکمپ بیاید که این فرصتی برای ما جهت کم کردن فاصله‌مان با صدر جدول است. رئال در ادامه فصل باید امتیازات بیشتری از دست بدهد و در همین حال ما باید تمام بازی‌های باقیمانده‌مان را ببریم.

سوارز در ادامه به این سؤال که از میان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ترجیح می‌دهد که کدام یک را در این فصل ببرد، اینگونه پاسخ داد: چیزی که من می‌خواهم بردن تمام جام‌ها به همراه بارساست. این نه تنها خواسته من، بلکه خواسته تمام اعضای تیم است. من به اینکه کدامیک از این دو جام را باید به دیگر ترجیح دهم، فکر نمی‌کنم.

مهاجم پیشین لیورپول درباره زندگی شخصی‌اش در خارج از زمین بازی هم گفت: من هم یک انسان هستم و دوست دارم حریم خصوصی داشته باشم. اگر بگویم بعضی اوقات از من چه سؤالاتی پرسیده می‌شود، باور نمی‌کنید.

سوارز درباره دو گلی که هفته پیش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به منچسترسیتی زد هم تصریح کرد: دو گلی که در لیگ قهرمانان به منچسترسیتی زدم برای من واقعاً مهم بودند.