اظهارات بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با نفت

به گزارشافکارنیوز،دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از سری بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار می‌شود. همین موضوع بهانه‌ای شد تا نظرات بازیکنان پرسپولیس را در این خصوص جویا شویم.

*مکانی: فشردگی بازی‌ها کارمان را سخت می‌کند / مسجد سلیمانی‌ها بی معرفتی کردند


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی‌ها فشرده و پشت سر هم است و هر اتفاقی ممکن است برایمان رخ دهد. به هر حال بازی با نفت مسجد سلیمان را با این شرایط بردن کار سختی است. هواداران این مسائل را در نظر نمی‌گیرند و فقط برد می‌خواهند.

مکانی در ادامه عنوان کرد: این فشردگی بازی‌ها کارمان را سخت می‌کند، اما با این حال درصدد آن هستیم که هر طور شده با دست پر از مسجد سلیمان برگردیم.

دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد: مسجد سلیمانی‌ها بی معرفتی می‌کردند هیچ اتفاقی نمی‌افتاد تنها این پرسپولیس است که می‌تواند آمادگی بیشتر به مصاف النصر عربستان برود. به هر حال ما انتظار داشتیم در این فشردگی بازی‌ها مسجد سلیمانی‌ها و سازمان لیگ کمی همکاری می‌کردند تا بتوانیم با قدرت بیشتری از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

مکانی در پایان خاطر نشان کرد: حال که هیچ گونه لطفی شامل حال پرسپولیس نشد، انگیزه‌مان را صد برابر و تلاشمان را بیشتر می‌کنیم تا در ۲ دیدار پیش رو با سربلندی زمین مسابقه را ترک کنیم.

*گابریل: شناختی از مسجد سلیمان ندارم / نوروز ایرانی را در کنار خانواده‌ام سپری می‌کنم


هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: من شناختی از حریف ندارم، اما به طور قطع کادر فنی این تیم را به خوبی آنالیز کرده است.

گابریل افزود: ما با شناخت کامل پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و امیدوارم بتوانم موفقیت در لیگ قهرمانان را در لیگ داخلی هم بدست آوریم.

وی در ادامه بیان کرد: از باشگاه پرسپولیس و شخص مدیر عامل تشکر ویژه‌ای دارم چرا که آنها مساعدت کردند تا خانواده‌ام در کنارم باشند با این انگیزه متعهدی شوم تمام توان خود را برای رسیدن به موفقیت پرسپولیس به کار گیرم و از همه مهمتر اینکه نوروز ایرانی در کنار خانواده‌ام سپری می‌کنم.

*نور محمدی: فشردگی بازی‌ها یک امر طبیعی است


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با نفت مسجد سلیمان هستیم.

رضا نور محمدی افزود: به طور معمول تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند این فشردگی بازها طبیعی است، اما انتظار داشتیم در این فشردگی، سازمان لیگ و تیم مسجد سلیمان کمی همکاری می‌کردند تا می‌توانستیم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال با اینکه همکاری لازم به ما صورت نگرفت، اما تمام تلاشمان را میکنیم که با دست پر به تهران بازگردیم.