اعتراض درخشان به صادقیان و مکانی

به گزارشافکارنیوز،با ورود حمید درخشان به زمین، تماشاگران میزبان یکصدا علی دایی را تشویق کردند و خواهان بازگشت او به پرسپولیس شدند. درخشان بدون توجه به این شعارها روی نیمکت نشست و از جایش بلند نشد

* ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه امنیت کاملی را در ورزشگاه شهید محمدی به وجود آورده بودند تا شاهد بی‌نظمی روی سکوها نباشیم.

* در غیاب محمد نوری بازوبند کاپیتانی به بازوی هادی نوروزی بسته شد.

* بازیکن پرسپولیس در این مسابقه با پیراهن ورزشی ماکرون به میدان آمدند تا مشخص شود مشکل این باشگاه با شرکت ایتالیایی حل شده است.

* قبل از آغاز بازی از محمود خوردبین، علی‌اصغر میرجمالی و فغانی داور بازی با اهدای یادبودی تقدیر شد.

* در شروع مسابقه وقتی توپ از کنار دروازه‌ پرسپولیس به اوت رفت توپ جمع کن پشت دروازه سوشا با تاخیر توپ را به او رساند و همین مسئله باعثشد دروازه‌بان پرسپولیس به او تذکر داده و تاکید کند که در دفعات بعد توپ را سریع در اختیار او قرار دهد.

*پس از شروع بازی جایگاه خبرنگاران جای سوزن انداختن نبود و این در حالی بود که بارها مسئول ورزشگاه اعلام کرد افراد بدون کارت خبرنگاران در این جایگاه حضور پیدا نکنند. با این حال فقط ۵،۶ نفر از افرادی که در جایگاه حضور داشتند دارای کارت خبرنگاری بودند.

* بعد از اینکه دروازه نفت مسجدسلیمان برای اولین بار باز شد افراد حاضر در جایگاه خبرنگاران به شدت از مکوندی انتقاد کرده و اعتقاد داشتند او از هیچ‌کس مشاوره نمی‌گیرد.

* دقیقه ۱۹ پیام صادقیان در زمین پرسپولیس توپ لو داد و باعثشد نفتی‌ها حمله خطرناکی را روی دروازه سرخپوشان تدارک ببینند. در این لحظه درخشان بر سر صادقیان فریاد زد و از او خواست دست از کارهای انفرادی بردارد.

* بعد از گل امید عالیشاه سکوت عجیبی در ورزشگاه شهید محمدی حاکم شد تا حدی که گویی هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور ندارد.

* حرکات عجیب مکوندی بعد از اشتباهات شاگردانش تمامی نداشت. او بعد از اینکه تیمش گل خورد کم مانده بود خودزنی کند.

*علی علیپور بعد از اینکه گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند سرش را روی زمین گذاشت و اشک ریخت.

* لحظه به ثمر رسیدن گل نفت مسجدسلیمان در نیمه اول حمید درخشان در کنار خط به عملکرد سوشا اعتراض کرد و با علامت دست به او گفت: باید توپ را قبل از اینکه به مهاجم حریف برسد مهار می‌کرد.

* تماشاگران مسجد سلیمان که بعد از گل دوم پرسپولیس علیه بازیکنان تیمشان شعار سر دادند پس از اینکه تیمشان یکی از گلها را جبران کرد آنها را مورد تشویق قرار دادند.