بازیکن مسجدسلیمان تهدید به افشاگری کرد

به گزارش افکارنیوز، بهمن مالکی بعد از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ناراحتی زیادی دارم و مسائلی است که می‌خواستم امروز اعلام کنم. خدا را شکر که تیم ما نتیجه گرفت وگرنه آن حرف‌ها را که هیچ بازیکن دیگری جرات گفتنش را ندارد و در مورد تیم نفت است، می‌گفتم.

وی افزود: تیم ما امروز به خاطر مسائل فنی نبرد بلکه خدا به دل هواداران ما رحم کرد. به هیچ عنوان منظور حرف‌هایم بهروز مکوندی نیست چرا که او مربی بسیار خوبی است. من هیچگاه به بازی نکردنم اعتراض نکردم اما حرف‌هایی است که به موقعش خواهم زد.

بازیکن تیم نفت در پاسخ به خبرنگاری که پرسید موقع گفتن حرف‌هایت چه زمانی است، اظهار داشت: امیدوارم آن روز نیاید. من بازیکن دفاع چپ هستم و سابقه بازی در جام جهانی، جام ملت‌ها، ذوب‌آهن و فجر سپاسی را دارم اما امروز با آنکه دفاع چپ تیم ما محروم بود باز هم از بازیکن دیگری استفاده کردند.

وی در مورد آمدنش از تیم فجر به نفت مسجدسلیمان هم گفت: قراردادم را با فجر فسخ نکردم بلکه هر بازیکن سرباز می‌تواند بامجوز سردار باران‌چشمه دو ماه ونیم آخر بازی‌اش را به تیم غیرنظامی برود و من هم همین کار را کردم.

مالکی درباره اینکه مسئولان باشگاه نفت به بازیکنان کارت هدیه دادند، گفت: قبل از بازی موضوع را گفته بودند و اگر کارت هدیه بدهند ما میگیریم.