بازی با نفت مسجد سلیمان هدیه مسئولان به تیم‌های عربی

به گزارش افکارنیوز، نادر باقری بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: برای دومین بار است که برای بازی به این شهر می‌آیم، اما جو وحشتناکی در ورزشگاه وجود دارد. تماشاگران به تمام خانواده ما فحاشی کردند، فحش‌هایی که به ما دادند، لیاقت مأمورانی بود که مقابل آنها واکنشی نشان نمی‌دادند، در حالی که این فحاشی مقابل چشمان آنها اتفاق می‌افتاد.



وی ادامه داد: فوتبال ارزشی ندارد که به خاطرش شاهد چنین بی‌حرمتی‌هایی باشیم. به نظرم نفت مسجد سلیمان نباید در لیگ برتر باشد. در گل اول، بازیکنان ما برای فرار از سنگ گل خوردند. در گل دوم هم آنقدر صحنه شلوغ بود و حاشیه وجود داشت که متوجه نشدیم چه اتفاقی افتاد.



مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قصد اعتراض به این شرایط را ندارند، گفت: به چه کسی باید اعتراض کنیم، وقتی تاج در برنامه زنده رادیویی با مجری برنامه برای به تعویق نیفتادن بازی پرسپولیس بحث میکند، دیگر چه انتظاری داشته باشیم. این بازی هم هدیه مسئولان به تیمهای عربی بود، در حالی که میگویند سهمیه سال آینده فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیا بستگی به نتایج امسال نمایندگان ما دارد، اما هیچ کمکی نمیکنند.