به گزارش افکارنیوز، محمود خوردبین پس از تساوی ۲-۲ پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان گفت: اصلا نمی‌شود در مورد مسائل فنی حرف زد چون از اول بازی یا به ما ناسزا گفتند یا سمت ما سنگ و پاره‌آجر پرتاب کردند. پیش از گل اولی که ما دریافت کنیم یک سنگ بزرگ سمت بازیکن‌مان زدند و او مجبور شد توپ را رها کند. باورم نمی‌شود که مردم مسجدسلیمان اینطور باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصرار پرسپولیس پیش از این مسابقه برای تعویق این بازی دلیل چنین رفتاری است، اظهار داشت: این دیگر چه حرفی است. ما آمدیم بازی کردیم ولی همه ما را زدند، دیدید چطور روی گابریل خطا کردند او دچار مصدومیت شده و هفته‌ها نمی‌تواند بازی کند. این قابل توجه آقایانی که می‌گفتند بازی بدون مشکل برگزار می‌شود حال چرا به هر قیمتی بازی را برگزار می‌کنند؟

سرپرست تیم پرسپولیس ادامه داد: از روی سکو و با بلندگو به ما ناسزا گفتند این یعنی مسئله ازجایی خط گرفته است. موقع گرم کردن تماشاگران آنقدر به خانواده نوروزی الفاظ بد گفتند که او به رختکن رفت و گریه کرد. بعد از اینکه به این مسئله اعتراض کردیم ناظر گفت تماشاگر احساسی است و یک حرفی زده!
خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد داور در تحریک تماشاگران اثر داشته یا خیر، خاطرنشان کرد: ناسزا گفتن از زمان گرم کردن بازیکنان شروع شد آن موقع هم داور حضور داشت. وقتی به ناظر هم می‌‌گوییم کاری انجام دهد می‌گوید نمی‌شود اقدامی انجام داد. داور آخر بازی چند اشتباه انجام داد، این مسئله چه ربطی به اول بازی داشت.؟

وی در خصوص اینکه چرا تیم را از زمین بیرون نکشیده، گفت: به ناظر می‌گویم شرایط بد است اما او این مسئله را به گوش داور رساند و داور گفت بهتر است بازی ادامه پیدا کند.

در همين موقع خبرنگار محلي مسجدسليمان رو به دوربين در حال گفتن اين جمله بود که "پرسپوليسيها در شراطي به وضعيت مسجدسليمان اعتراض ميکنند که در همه ورزشگاههاي ايران چنين جوي وجود دارد" بعد از گفتن اين جمله خوردبين رو به آن خبرنگار گفت که فقط در مسجدسليمان اين جو وجود دارد.