خوشگذرانی های بازیکن استقلال در تبریز تن آدم را می لرزاند

به گزارش افکارنیوز، تساوی خانگی شهرداری تبریز با راهیان کرمانشاه باعثشد این تیم همچنان در منطقه خطر قرار داشته باشد.

هر چند شهرداری پس از حضور خداداد عزیزی امتیازات خوبی جمع کرد و با شکست سیاه‌جامگان در مشهد و شهرداری در بندرعباس یا تساوی با داماش در گیلان و مس در رفسنجان نشان داد متحول شده است.

به همین بهانه آخرین اظهارات عزیزی را در زیر بخوانید:



* تساوی خانگی شما تعجب‌برانگیز بود.

- وقتی تک به تک و موقعیت‌های گل را از دست می‌دهیم حق‌مان است که ۳ امتیاز را نگیریم! کم‌دقتی خودمان باعثشد یک پیروزی خانگی را از دست بدهیم. حالا داور هم یک پنالتی ما را نگرفت و دروازه‌بان آنها را اخراج نکرد، از کجا معلوم پنالتی‌مان گل می‌شد!



* در خبرها آمده بود علی‌حنطه بعد از گل تساوی راهیان دستانش را به سمت نیمکت شما گره کرده است، چرا؟

- بنده خدا یک لحظه جوگیر شد و فکر کرد تیمش گل فینال جام جهانی را زده است. آخر بازی هم آمد و گفت دق‌دلی‌اش را سر سرپرست شهرداری تبریز خالی کرده که گفتم حرکتت خوب نبود. سرپرست جزو کادر ما و مثل خود من می‌ماند و نباید آن حرکت را انجام می‌دادی.



* علیرضا اسدی دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال، زمان حضور شما در راه‌آهن مدیرفنی این تیم بود، ایشان حالا باعثناراحتی کارلوس کروش شده است و این شائبه به وجود آمده که از دبیرکل خواسته‌اند با کروش زاویه داشته باشد.

- اسدی بازیکن تیم بنیاد شهید بود و فوتبالی به شمار می‌آید و از نزدیک او را می‌شناسم و از نظر من یک آدم فوتبالی و خوب است و اتفاقاً خوب است پس از سال‌ها می‌بینم یک نفر در فدراسیون فوتبال پیدا شده که از کی روش نمی‌ترسد و حداقل جرأت بیان حقیقت را به سرمربی تیم ملی دارد. ببینید بنده حامی یا دشمن کی روش نیستم، ایشان یکی از مربیان بزرگ دنیاست اما فدراسیون فوتبال بلد نیست از این آدم کاربلد درست کار بکشد. باید در این مدت ده‌ها و صدها مربی جوان را در کلاس اجباری کی روش شرکت می‌دادند تا کار یاد بگیرند. به قول معروف باید این مربی را تخلیه اطلاعاتی می‌کردند. او مربی منچستر و سرمربی رئال‌مادرید بوده است. در عین حال انتقاد من از کی روش به نوعی تعریفش هم هست. وقتی می‌گویم از کی روش انتظار بیشتری داریم یعنی او پتانسیل بالایی دارد پس چرا نمی‌گویم از فلان مربی باشگاهی انتظار بالاتری دارم چون از او توقعی ندارم و می‌دانم دانشش محدودیت دارد. ما کی روش را سالی ۱۰ ماه می‌فرستیم پرتغال، موزامبیک آفریقا یا دبی و برای اردوها می‌آوریم تهران که ۲ روز بعد هم تیم ملی را برمی‌دارد و می‌رود اروپا یا آفریقا. خب چرا در این سال‌ها کلاس مربیگری برای جوان‌‌ها نگذاشته‌ایم و از کی روش نخواسته‌ایم ماهی ۱۰ روز از دانش خود برای آنها استفاده کند و اطلاعات این جوانان را بالا ببرد. از لحاظ نتیجه‌گیری اوت شدن در جام ملت‌ها ولو با کم‌لطفی داور یا بدشانسی در ضربات پنالتی مطلوب نبود.



* جاسم کرار پس از کارهای اخیر، ۲ روز قبل یقه پیراهن یک خبرنگار را پاره کرد، چرا این بازیکن بر اعصابش مسلط نیست؟

- بر اعصابش مسلط نیست؟ او بر خیلی کارهای دیگر هم مسلط نیست و نمیتواند خویشتندار باشد. الان که در تبریز هستم چیزهایی از کرار شنیدهام که تن آدم را میلرزاند. کارهایی انجام داده که با پاره کردن پیراهن خبرنگار قابل قیاس نیست و اگر رسانهای شود همه چیز به هم میریزد و اصلاً نمیدانم خود کرار چطور جرأت کرده دوباره برگردد ایران! احتمالاً فدراسیون فوتبال و حتی مسئولان باشگاه استقلال از کارهای کرار در تبریز خبر ندارند چون امکان نداشت یک سری مسائل را بدانند و چنین آدمی را استخدام کنند.