کاپیتان پرسپولیس: حق مرا خوردند

به گزارش افکارنیوز، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تیمش بازی سختی مقابل النصر عربستان خواهد داشت، ولی پرسپولیس می‌خواهد با کسب امتیاز خاک عربستان را ترک کند.

درمورد بازی با النصر چه صحبتی داری؟
ما با تیم پرقدرتی روبه‌رو خواهیم شد. النصر در حال حاضر قوی‌ترین تیم عربستان است و بازی سختی در پیش خواهیم داشت. به نظر من آنها از بنیادکار و لخویا قوی‌تر هستند. با این حال امیدوارم با دست پر عربستان را ترک کنیم تا وضعیت‌مان در جدول هم بهتر شود.

یعنی برای مساوی به عربستان می‌روید؟
خیر برای مساوی نمی‌رویم، ولی قطعاً گرفتن تساوی از النصر آن هم در زمین این تیم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

مثل اینکه هنوز مشکلات مالی شما برطرف نشده است؟
از زمانی که آقای نژادفلاح به پرسپولیس آمد، تعهدات باشگاه عملی شده است و آقای هدایتی هم کمک‌هایی کرد. البته هنوز مشکلات به‌صورت کامل حل نشده است.

درمورد گابریل چه صحبتی داری؟
او تازه در تیم جا افتاده بود، ولی متأسفانه مصدوم شد. ما آرزوی سلامتی برای گابریل داریم و امیدوارم خیلی زود به جمع بازیکنان برگردد.

سال ۱۳۹۳ برای تو چطور بود؟
در مجموع سال بدی نبود. شروع سال خوب بود، ولی بعد از آن جام‌جهانی‌ را از دست دادم و در جام ملت‌های آسیا هم غایب بودم. این اواخر هم شرایط برای من خوب بود.

آیا حق تو نبود که در جام‌جهانی‌ و در جام ملت‌ها حضور داشته باشی؟
حقم بود که به این دو جام بروم، ولی دیگر نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم. این موضوع به تاریخ پیوست و من به آینده فکر می‌کنم.

درمورد اینکه کروش باز هم تو را به تیم‌ملی دعوت نکرده است، چه می‌گویی؟
به‌ هر ‌حال او سرمربی تیم‌ملی است و تصمیم‌ گیرنده اصلی محسوب می‌شود. من اعتراضی ندارم و برای سرمربی تیم‌ملی و همچنین تیم کشورم آرزوی موفقیت دارم.

بزرگ‌ترین آرزوی فوتبالی‌ات در سال ۱۳۹۴ چیست؟
آرزویم این است که پرسپولیس یک تیم قوی باشد و فصل آینده یک تیم قوی بسته شود تا ۸۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند. امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی بگیریم.

کری‌خوانی بازیکنان استقلال در چند روز اخیر را شنیدی؟
کری‌خوانی آنها برای من مهم نیست. ما حرف‌هایمان را در زمین مسابقه می‌زنیم.

به نظرت چه تیمی مدعی اول قهرمانی در لیگ‌برتر است؟
من فكر ميكنم از بين نفت تهران و تراكتورسازي يك تيم قهرمان خواهد شد.