سرمربی آبی پوشان: هنوز از وضعیت‌ تیمم در جدول راضی‌ام

به گزارش افکارنیوز، ژوزه مورینیو پس از تساوی یک بر یک شب گذشته(یکشنبه) تیمش در خانه برابر ساوتهمپتون در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس اشاره‌ای به دیگر تیم‌های صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر داشت و ادعا کرد که تیم او هنوز هم بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

آرسنال این هفته با کسب پیروزی ۳ بر صفر در خانه‌اش برابر وستهام فاصله خود را با منچسترسیتی رده دومی به یک امتیاز و با چلسی صدرنشین که یک بازی معوقه دارد، به هفت امتیاز کاهش داد اما مورینیو ادعا کرد که نگران نزدیک شدن توپچی‌ها به صدر جدول نیست.

او اظهار داشت: مسلماً آرسنال در کورس قهرمانی است. این تیم هفت امتیاز کمتر از چلسی دارد اما ما یک بازی کمتر انجام داده‌ایم. هم من‌سیتی و هم آرسنال در کورس قهرمانی هستند. برای آرسنال همه چیز به وضعیتی بستگی دارد که در آن هست. این تیم یک بار در خانه‌اش ۳ بر یک به موناکو می‌بازد سپس در خانه وستهام را ۳ بر صفر شکست می‌دهد. پس همیشه خطر وجود دارد اما من باز هم می‌گویم که ما جلوتر از سایرین هستیم. اگر کسی در ماه آگوست به من می‌گفت که در پایان ماه مارس حاشیه امنیتی شش امتیازی در صدر جدول خواهیم داشت، بسیار خوشحال می‌شدم.

مورینیو ادامه داد: وضعیت فعلی چلسی دو رو دارد. یکی تساوی خانگی برابر ساوتهمپتون است که نتیجه خوبی نیست و روی دیگر آن وضعیت‌مان در جدول و کورس قهرمانی است که شش امتیاز از منچسترسیتی رده دوم بیشتر داریم آن هم با یک بازی کمتر که به نظر من این وضعیت بسیار مطلوبی است.

به نظر آقای خاص اشتباهات داور در محروم شدن چلسی از کسب پیروزی خانگی نقش داشته و نگذاشته است که تیمش فاصله خود را با منچسترسیتی به هشت امتیاز افزایش دهد. مورینیو که چندی پیش به خاطر ادعای وجود یک جریان ضد چلسی در لیگ برتر ۲۵ هزار پوند جریمه شد، ‌این بار معتقد بود که داور در مورد برخورد نمانیا ماتیچ با دوسان تادیچ، سختگیرانه قضاوت کرده است و نباید به مردان رونالد کومان پنالتی می‌داد.

وی در خاتمه تصریح کرد: من از وضعیت تیمم در جدول راضیام اما از نتیجهای که در این بازی رقم خورد نه. اگر دو بازی ما را برابر ساوتهمپتون در این فصل به یاد داشته باشید حتماً میدانید که در یک بازی پنالتی که پنالتی نبود علیه ما گرفته شد و در بازی دیگر یک پنالتی از ما سلب شد. شش امتیازی که میتوانستیم از این دو بازی بگیریم تبدیل به دو امتیاز شد. به هر حال نظر من در مورد اتفاقاتی که در زمین رخ میدهد مهم نیست، این نظر آقای مایک دین (داور بازی) است که اهمیت دارد. او برخورد ماتیچ را پنالتی تشخیص داد اما خطای بازیکن ساوتهمپتون روی ایوانوویچ را پنالتی نمیدانست.