به گزارش افکارنیوز، اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد و الهلال درباره بازی فردا گفت: فردا به مصاف یکی از بهترین تیم‌های آسیا می‌رویم و من احترام خاصی برای این تیم قائلم و امیدوارم الهلال را ببریم هر چند که آنها نسبت به ما با سیستم چرخشی کار می‌کنند و ما دیدیم که این تیم در لیگ عربستان با یک سیستم کار می‌کنند. در لیگ قهرمانان آسیا با سیستمی دیگر و این به این معنی است که آنها از بازیکنان زیادی برخوردار هستند.

وی افزود: از هواداران مان می‌خواهم که فردا باوجود اینکه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند تا انگیزه بازیکنان بالا برود. الهلال تیم خوبی است و واقعا فوتبال بازی می‌کند و امیدوارم تماشاگران با حضور در استادیوم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به بخشیده شدن بازیکنان محروم و سرباز این تیم تصریح کرد: باید تشکر ویژه‌ای از مسئولان ایران انجام دهد که بازیکنان محروم ما را در اختیار ما قرار دادند هر چند که استفاده از آنهاغیر منطقی است چرا که بعضی از آنها بین ۳ تا ۷ ماه از فوتبال دور بودند اما اگر مجبور شوم از آنها هم استفاده خواهم کرد.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان تیمم فردا متحد باشند تا بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم هر چند که دوست ندارم بازیکنانم در هر بازی انگیزه متفاوتی داشته باشند اما دوست دارم در آسیا انگیزه بازیکنانم فرق کند.

اسکوچیچ در پایان خاطرنشان کرد:الهلال بیشترین سرمایهگذاری را بر روی بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا که به تیمش میآورد انجام میدهد.