صحبت های فرکی بعد از پیروزی مقابل سپاهان

یه گزارش افکارنیوز، حسین فرکی عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که امروز دو تیم برای کسب سه امتیاز مسابقه به میدان آمده بودند و ما نیز با توجه به جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز بودیم و این مسئله سبب ایجاد استرس در تیم ما شده بود.

وی افزود: ما به دنبال این بودیم که در مسابقه امروز هر طور شده به پیروزی برسیم و به همین دلیل بازیکنان امروز با استرس و فشار قابل توجهی بازی می‌کردند اما به نظر من شرایط فنی مسابقه امروز مناسب نبود.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان بیان داشت: به نظر من شرایط فنی بازی امروز خوب نبود اما اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم چندین گل دیگر به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: ما در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و در نیمه دوم تلاش کردیم تا فشار روی دروازه حریف را حفظ کنیم اما تیم پدیده با توجه به دریافت گل، به دنبال جبران بود و بازیکنان تلاش کردند که با پیروزی مسابقه را به پایان برسانند که این اتفاق صورت گرفت.

فرکی با بیان اینکه نتیجه این مسابقه رضایت‌بخش بود اما کیفیت بازی نه، گفت: باید بگویم که این پیروزی باعثخوشحالی من است اما به نظر من دلیل اصلی کیفیت ضعیف سپاهان در مسابقه امروز، استرس و فشار بازیکنان بود زیرا در صورت تساوی یا باخت تیم، مشکلات بسیاری برای ما اتفاق می‌افتاد.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که مشکلات تیم را در ادامه برطرف کرده و نقاط ضعف خود را جبران کنیم اما همین که امروز سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم، برای ما خوشحال کننده است.

سرمربی سپاهان با اشاره به قهر محمدرضا خلعتبری بعد از تعویض در بازی امروز، خاطرنشان کرد: در آن صحنه متوجه رفتار خلعتبری نشدم اما باید بگویم که این موضوع برای من اهمیت بسیاری دارد و بدون شک این موضوع را پیگیری کرده و مسئله را درون خانواده حل می‌کنیم.

وی گفت: بدون شک این مسئله مرا اذیت می‌کند زیرا مسائل اخلاقی و انضباطی برای من اهمیت بسیاری دارد و حاضر نیستم به هر قیمتی برنده باشم اما ممکن است خلعتبری نیز تحت فشار و استرس این رفتار را انجام داده باشد.

فرکی پیرامون دلیل نیمکتنشینی گردان و اینکه اعلام کرده بود این موضوع را از فرکی بپرسید، اضافه کرد: باید بگویم که از خود گردان و سایر بازیکنان درباره دلیل عدم حضور او در لیست ۱۸ نفره تیم سئوال کنید.