درخشان: آمده ایم صدر جدول را تثبیت کنیم

به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان در کنفرانس خبری پیش از بازی که در باشگاه برگزار شد، افزود: قبل از هر چیز باید از میزبانی خوب باشگاه النصر تشکر کنم و در مورد بازی باید بگویم ما کار سختی پیش‌رو داریم ولی امیدواریم با پیروزی و کسب امتیاز به ایران برگردیم. من بازی النصر با لخویا و بنیادکار را به دقت دیده‌ام. شناخت خوبی از ضعف‌ها و قوت‌ها دارم. سعی می‌کنیم از ضعف‌های حریف خود استفاده کنیم و به نقاط قوت آن اجازه ظهور ندهیم. همچنین امیدوارم این اتفاق در کنار انجام بازی خوب روی بدهد که تماشاگران دو تیم را راضی کند.

سرمربی سرخ‌پوشان در پاسخ به سوالی درباره غیبت گابریل و حاتمی خاطر نشان کرد: متأسفانه در بازی آخر خودمان این دو بازیکن را از دست دادیم که این مسأله کار ما را سخت می‌کند، اما جایگزین‌های خوبی هم داریم که اهداف ما را پیاده خواهند کرد. شرایط خوبی داریم و بعد از تمرین درباره نفرات جانشین تصمیم می‌گیریم و این نفرات هر که باشند، در قالب تاکتیکی تیم عمل می‌کنند تا مشکلی نداشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: ما به این شرایط عادت کرده‌ایم و از خود ضعف نشان نمی‌دهیم. در طول این فصل هیچگاه تیم کامل را در اختیار نداشتیم. یا بازیکنان کامل نبودند یا حاشیه‌ای پیش آمده است و کار ما را دشوار کرد، اما به حرکت خودمان ادامه دادیم.

درخشان ادامه داد: النصر تیم قدرتمندی است. ملیپوشان زیادی دارد و بازیکنان خارجی گرانقیمتی هم به خدمت گرفتهاند. قطعا نتایج آنها در دو بازی اول میتوانست بهتر باشد و ما هم امیدواریم هوادارانمان برای سربلندی تیم محبوبشان دعا کنند. این بازی برای هر دو تیم اهمیت فوقالعادهای دارد و ما میخواهیم موقعیت خودمان را در صدر جدول تثبیت کنیم.