دایی: مصاحبه‌هایم را تحریف می‌کنند

علی دایی عصر امروز چهارشنبه و پس از ثبت قرارداد با باشگاه راهآهن شهرری گفت: با توجه به شرایطی که باشگاه راهآهن داشت و از آنجائیکه میخواستم راحت تر کار کنم و آرامش داشته باشم، این تیم را برای مربیگری انتخاب کردم.

به گزارش مهر، وی در واکنش به این موضوع که ارتباط با مالکان جدید باشگاه راه آهن باعثشده تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد، گفت: من مالکان جدید باشگاه راه آهن را فقط یکبار دیده‌ام. متاسفانه برخی‌ها این شایعات را می‌سازند و حرف‌هایم را تحریف می‌کنند که به هیچ عنوان درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری حضور پررنگ مردم در محل تمرینات این تیم را ناشی از لطف آنها دانست و گفت: مردم به من لطف دارند و حضورشان در محل تمرین راه آهن نشان دهنده لطف آنها به من است. تا به امروز لطف خدا و محبت مردم شامل حال من شده است. من تا به امروز همیشه در کنار مردم زندگی کرده‌ام و در کنار آنها خواهم ماند.

دایی با ابراز امیدواری از اینکه در تیم راه‌آهن به موفقیت دست یابد، افزود: مالکان یک شرکت بزرگ امتیاز باشگاه راه آهن را خریده‌اند. آنها پیشینه و جایگاه باشگاه راه‌آهن در فوتبال تهران را می‌شناسند و اعتقاد دارند که نام این باشگاه نباید تغییر کند و جابجایی‌اش از تهران به شهر دیگر درست نیست.

وی با اشاره به قدمت بیش از ۷۰ ساله باشگاه راه آهن افزود: ما با قدرت کار خود را در تهران ادامه خواهیم داد و به امید خدا در فصل پیش رو به نسبت فصل گذشته چند پله در جدول رده‌بندی ارتقا خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری از اظهارنظر در خصوص تیم پرسپولیس خودداری کرد اما در خصوص هواداران این تیم گفت: من خود را مدیون هواداران پرسپولیس می دانم و از آنها جدا نیستم. برای تک تک هواداران پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

دایی در واکنش به برخی که از حضور محمد دایی در ترکیب مربیان تیم راه آهن انتقاد کرده‌اند، گفت: من سرمربی تیم راه آهن هستم و انتخاب مربیان برعهده من است. محمد دایی مربی است که مدرک A آسیا را دارد. واقعا بهتر از او چه کسی سراغ دارید که مربی راه آهن شود؟ چه کسی بهتر از او است که می‌تواند کنارم باشد، محرمم باشد و …؟ به عقیده من محمد بهترین گزینه برای حضور در کادر فنی تیم فوتبال راه آهن است.

وی با یادآوری اینکه محمد دایی سه سال در فوتبال ایران مربیگری کرده است، افزود: من در تیم راه آهن از افرادی در کادر فنی استفاده می کنم که کمک حالم باشند. در تیم راه آهن دستیار اول و دوم نداریم و با تقسیم کار تیم را آماده می‌کنیم. میاچ، گل محمدی، غلامپور و محمد ما جز بهترین‌ها هستند و می توانم با کمک آنها راه آهن را بسازم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری در خصوص اینکه " چرا از وجود مهدی تارتار در کادر فنی این تیم استفاده نشده است؟ "، گفت: من مهدی را خیلی دوست دارم و او از رفقای من است. تارتار سال گذشته در کادر فنی پرسپولیس کنار من بود اما در هفته‌های ابتدایی لیگ به راه آهن رفت، آنهم درحالیکه دوست داشتم در پرسپولیس با من می‌مانند.

وی افزود: امسال فکر می کنم با این گروهی که انتخاب کرده‌ام می‌توانیم موفق‌تر باشیم و تصمیم‌هایم در انتخاب اعضای کادر فنی درست بوده است. من برای مهدی تارتار آرزوی موفقیت می‌کنم. او مربی خوبی است و در آینده می تواند موفقیت‌های زیادی را بدست آورد.

دایی همچنین در خصوص عملکرد " کارلوس کی‌روش " در تیم ملی گفت: من به کار کی‌روش اعتقاد دارم. از همان ابتدا که کی‌روش به ایران آمد از او حمایت کردم و این حمایت را تا روز آخر از این مربی ادامه خواهم داد. اعتقاد دارم باید به کی‌روش وقت بدهیم و عملکرد او را با یک بازی قضاوت نکنیم.

وی در خاتمه از علاقمندان به تیم ملی خواست نهایت حمایت را از کارلوس کیروش، مربیان و بازیکنان تیم ملی داشته باشند و افزود: همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و به کیروش زمان بدهیم تا کارش را انجام دهد. به عقیده من کیروش بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.