آزمون و جهانبخش در تیم امید

به گزارش افکارنیوز، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور در تمرین تیم ملی امید گفت: با توجه به در پیش بودن بازی های مرحله مقدماتی المپیک همراه با دکتر اسلامیان به تمرین آمدیم تا ضمن خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان و زیرنظر گرفتن تمرینات، از تیم ملی امید حمایت لازم را انجام دهیم.

کفاشیان در خصوص وضعیت تیم امید گفت: خوشبختانه تیم امید شرایط خیلی خوبی دارد و تدارک لازم برای آماده سازی این تیم از سوی مدیریت صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد. ضمن اینکه کادر فنی ایرانی این تیم نیز نهایت تلاش خودش را برای بالا بردن آمادگی سطح فنی تیم انجام داده است.

کفاشیان در خصوص نگاه فدراسیون فوتبال به تیم امید گفت: اولویت اول و اصلی فدراسیون تیم ملی امید است و قطعا بعد از صعود از مرحله اول و در طول زمان حدودا ۹ ماهه ای که تا مسابقات قطر فرصت خواهیم داشت برنامه ریزی دقیقی برای آماده سازی این تیم انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال شانس صعود تیم امید به المپیک ۲۰۱۶ را بالا دانست و گفت: تیم ملی امید در دوره های مختلف با مشکل مدیریتی مواجه بوده اما خوشبختانه در این دوره این مشکل بزرگ با حضور حبیب کاشانی کاملا برطرف شده و امیدوار هستیم که با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان، تیم ملی امید که از انگیزه بسیار بالایی هم برخوردار است، مجوز حضور در المپیک را کسب کند.

کفاشیان در خصوص آخرین وضعیت حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید گفت:جهانبخش و آزمون بازیکنان تیم امید هستند و صد درصد این تیم را در بازی های مرحله مقدماتی المپیک همراهی می کنند.