برومند: مشکل از دروازه‌بان‌ها بود یا مربیان‌شان؟!

به گزارش افکارنیوز، خیلی از دروازه‌بان‌های فعلی فوتبال ایران هنوز اشتباهات تکراری مرتکب می‌شوند، آخرین نمونه‌اش عملکرد سوشا مکانی مقابل النصر عربستان بود یا گلی که محسن فروزان از نفت تهران خورد.

پرویز برومند عقیده دارد پرورش غیرحرفه‌ای، تمرینات نه‌چندان استاندارد کنونی و عدم تمرکز خود دروازه‌بان‌ها باعثشده تعداد دروازه‌بانان مطمئن کم باشد. برومند در همین خصوص به خبرورزشی گفت: ‌ از شما که رسانه هستید و اطلاعات‌تان بیشتر از ماست، سؤال می‌کنم مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی نونهالان ایران کیست؟ مربی دروازه‌بان‌های تیم نوجوانان استقلال، پرسپولیس، سایپا، ‌ پیکان و سایر باشگاه‌ها را می‌شناسید؟ از یک نفر اسم ببرید. آن‌وقت یک سؤال دیگر دارم، بهروز سلطانی، منصور رشیدی، بهزاد غلامپور، احمدرضا عابدزاده و خیلی‌های دیگر کجا هستند؟ جواب این را هر دو می‌دانیم؛ این بزرگان در فوتبال حضور ندارند چون از آنها دعوت به همکاری نمی‌شود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی ادامه داد: برخی مربیان در باشگاه‌ها حضور دارند و نهایتاً‌ هر سال تیم‌شان عوض می‌شود، عملکرد آنها را بررسی کنید مربی دروازه‌بان‌های فلان تیم بزرگ که مخلص و ارادتمند ایشان هستم، در سه، چهار سال اخیر با چند دروازه‌بان کار کرده و همه آنها در خروج مشکل داشتند، آیا همه این دروازه‌بان‌ها اصلاح‌پذیر نبودند یا این مربی بلد نبوده و نیست این مشکل را در شاگردانش حل کند؟!‌

برومند درباره شرایط فعلی‌اش گفت: بعد از راه‌آهن هنوز پیشنهاد همکاری دریافت نکرده‌ام. قصد دارم تحصیلاتم را ادامه دهم چون تا قبل از حضور در تیم ملی امید درسم عالی بود، یک فوق‌لیسانس گرایش فوتبال در تربیت بدنی دارم که به دردم نمی‌خورد و باید یک رشته مناسب را از ابتدا شروع کنم.
دروازهبان اسبق استقلال درباره آينده اين تيم گفت: احساس ميكنم تيم محبوبم بعد از تعطيلات نوروز با يك جاده دوطرفه مواجه ميشود؛ اگر مسير درست را برود قهرمان ميشود و در غير اين صورت در سراشيبي خواهد افتاد و بايد مربيان استقلال با دقت مسير جديد را انتخاب كنند.