به گزارش خبرگزاري فارس تمرين تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز از ساعت ۱۹ در كمپ تيمهاي ملي با حضور ۲۳ بازيكن آغاز شد.
بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را با دویدن و حرکت‌های کششی و نرمشی گرم کردند و در ادامه پاسکاری در دستور کار ملی پوشان قرار گرفت در این مرحله از تمرین یک گروه از بازیکنان کاورهای نارنجی و سایر با لباس‌های طوسی به تمرین کردن پرداخته و دروازه‌بان‌ها به صورت اختصاصی زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به کار پرداختند.

* نکته جالب تمرین امروز اضافه شدن مهرداد اولادی به آندرانیک تیموریان در جمع مصدومان تیم ملی بود. وی که مشتری جدید پزشکان تیم ملی شده بود ابتدا همراه با دکتر شهاب دقایقی به دویدن پرداخته و سپس همراه با آندرانیک تیموریان که امروز آماده‌تر از روزهای گذشته بود به پاسکاری مشغول شد.

* مرحله بعدی تمرین ملی پوشان پاسکاری با دست و پا بود که آنگونه بدن‌های خود را بیشتر گرم کردند و در پایان این مرحله هندبال با گل‌های کوچک انجام شد.

* در ادامه کار بازیکنان به دو گروه سبز و نارنجی تقسیم شده و زیر نظر مستقیم کی‌روش ضربات ایستگاهی را تمرین کردند. در این مرحله نیز پژمان نوری و قاسم حدادی‌فر از روی نقطه کرنر سانتر می‌کردند تا بازیکنان بتوانند از توپ‌های ارسالی استفاده بهینه را انجام دهند نکته جالب این مرحله از تمرین حضور مستقیم کی‌روش و پاس‌هایی بود که او در توپ‌های برگشتی به بازیکنان کناری مانند خسرو حیدری و فولادی می‌داد تا جبهه دوم حملات را تدارک ببینند.

* در سمت دیگر زمین احسان حاج‌صفی و میلاد زنید‌پور با آدمک‌هایی که کاشته شده بود به تمرین ضربه ایستگاهی پرداختند.

* تقسیم کار دستیاران کی‌روش نیز یکی دیگر از نکات تمرین امروز بود که هر کدام از آنها در یک بخش از زمین مشغول تمرینات مختلف با بازیکنان بودند.

* تمرین تیم ملی امشب در حضور ۴ خبرنگار و یک عکاس برگزار شد ضمن اینکه تماشاگران کمی نیز در محوطه برای دیدن تمرینات تیم ملی حضور داشتند.

* ناظر سنگاپوری دیدار ایران و مالدیو دقایقی کوتاه در تمرینات امشب ملی پوشان حاضر شده و چند دقیقه‌ای با عباس ترابیان سرپرست تیم ملی به صحبت کردن پرداخت.

* در پایان تمرینات امشب یک تعداد از ملی پوشان به سرد کردن بدن‌های خود پرداخته و سایرین به افرادی که مشغول به زدن ضربات ایستگاهی بودند پرداختند تا در این قسمت هم زیر نظر کی‌روش به تمرین پردازند.

* در هنگام سرد کردن علی کریمی روی هر دو زانویش یخ بسته و با توپ مدیسن‌بال تمرین کرد ضمن اینکه هادی نوروزی نیز مچ پایش را با یخ بسته بود.

* گرد و خاک شدید مراحل پایانی تمرین تیم ملی را تحت‌الشعاع قرار داده و باعثشد ملی پوشان به سرعت زمین کمپ تیم‌های ملی را به سمت اتوبوس تیم ملی ترک کنند.
ديدار تيمهاي ملي ايران و مالديو از مرحله دوم مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل روز شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادي برگزار ميشود.