معروف پاسور خوب اما قد کوتاهی است

به گزارش افکارنیوز، لوی بال، پاسور پیشین تیم ملی والیبال آمریکا و زنیت کازان معتقد است تیم زنیت شباهت زیادی به تیم‌های بسکتبال NBA دارد.

او گفت: زنیت، خیلی شبیه تیم‌های بسکتبال یا هاکی آمریکایی است. همه چیز اعم از سالن تمرین، بدنسازی، مدیریت، مسافرت‌ها و هتل‌ها در این باشگاه در بالاترین حد ممکن قرار دارد و انتظارها از آنها بالاست. البته برخی بازیکنان این شرایط را دوست ندارند چون نمی‌خواهند از سوی باشگاه تحت فشار باشند ولی من این استرس را دوست داشتم و می‌دانستم که نمی‌توانستیم ببازیم و باید هر سال یک جام ببریم.

پاسور آمریکایی و پیشین زنیت ادامه داد: شرایط حاکم بر باشگاه زنیت باعثشد من والیبال بهتری بازی کنم و در ۵ سال، ۸ جام را تصاحب کنیم.

لوی بال در مورد پاسورهای تیم زنیت گفت: در ابتدای این فصل، بنژامین تونیوتی به زنیت آمد و سپس جای خود را به سعید معروف داد. من فکر می‌کنم هر دو پاسور خوب هستند اما قد کوتاهی دارند. من هیچکدام از آنها را شخصاً نمی‌شناسم بنابراین نمی‌توانم در مورد آنها بیشتر از این صحبت کنم. تنها می‌توانم بگویم که ارتباط روحی بازیکنان برای بازی در زنیت باید خیلی بالا باشد. در کازان همه به دنبال بهترین نتیجه هستند و به همین خاطر من عاشق زنیت هستم.