قلعه نویی: نود دقیقه به من توهین کردند

به گزارشافکارنیوز،امیر قلعه نویی شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بابت کسب این پیروزی به سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تبریک می گویم. همچنین لازم می دانم شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی در حمیدیه را تسلیت عرض کنم و به تیم مذاکره هسته ای به زحمات فراوانی کشیدند بابت این موفقیت تبریک بگویم.

وی افزود: برای من جالب است که چگونه ممکن است ۹۰ دقیقه در شهری به من فحش ناموسی بدهند که من یک سال بهترین خاطرات خود را در آن دارم. این پیروزی و بردها پشیزی برای من ارزش ندارد ولی اینکه ۹۰ دقیقه در چشم من و دروازه بان لیزر بیندازند تا پیروز شوند قابل قبول نیست زیرا آنها در زمین فوتبال باید ما را شکست می دادند.

قلعه نویی در خصوص تعویض خرسدنیا نیز گفت: این تعویض اشتباه نبود زیرا من قصد داشتم تیم خود را هجومی تر کنم به همین دلیل میلاد نوری را وارد زمین کردم به این دلیل که من قصد داشتم گل دوم را نیز وارد دروازه فولاد کنیم ولی متاسفانه اینگونه نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: اتفاقا در این بازی فولاد طوری بازی کرد که ما انتظار داشتیم زیرا آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند ولی موقعیتی روی دروازه ما خلق نمی کردند و این موضوع همان چیزی بود که ما انتظارش را داشتیم. ولی فوتبال همین است زیر آنها تنها سه موقعیت ایجاد کردند که دوتای آنها وارد دروازه ما شد.

قلعه نویی تصریح کرد: فوتبال چقدر ارزش دارد که امروز در چشم من و فروزان این همه لیزر زدند. ما در تهران هم به فولاد باخته بودیم ولی هیچ یک از هواداران ما چنین کاری در مورد بازیکنان فولاد خوزستان انجام ندادند.

در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیمهای فولاد خوزستان و استقلال تهران امروز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به اتمام رسید. اسماعیل شریفات(۷۰) و ماتیاس چاگو(۸۳) برای فولاد و رضا عنایتی(۱۳) برای استقلال گل زدند.