کی روش همکاری دارد

به گزارشافکارنیوز، منصور پورحیدری در مورد بحثماندن یا جدایی کی روش اظهار داشت: من قبلاً در مورد کی‌روش صحبت کرده‌ام و الان هم نمی‌خواهم بگویم که او بماند یا برود. در حال حاضر افراد باتجربه‌ای مانند حسن حبیبی و جلال طالبی در کمیته فنی هستند و مسلماً مسئولان فدراسیون و هیئت رئیسه در این خصوص تصمیم درست را می‌گیرند. فقط باید بگویم که اگر کی‌روش قصد جدایی از تیم ملی را داشت بعد از دو بازی دوستانه مقابل سوئد و شیلی اصلاً به ایران برنمی‌گشت.



وی در مورد خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی نیز تاکید کرد: خیلی‌ها اعتقاد دارند که بازیکن باید در اوج خداحافظی کند ولی من معتقدم که نکونام همچنان می‌توانست مهره‌ای تأثیرگذار برای تیم ملی باشد و بدون مشکل خاصی بازی کند. با این حال خودش تصمیم به خداحافظی گرفت و برایش آرزوی موفقیت دارم.



سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین در خصوص شکست این تیم برابر فولاد خوزستان و اینکه برخی معتقدند شانس آبیپوشان برای قهرمانی کم شده است، گفت: طبیعتاً شانس استقلال مقداری کم شده است ولی در فوتبال چیزی قابل پیشبینی نیست. هنوز شش بازی باقی مانده و استقلال نباید بابت قهرمانی ناامید باشد.