پرسپولیس و باید تحمل کنیم

به گزارش افکارنیوز، ادموند بزیک در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس در فصل جاری اظهار داشت: قبلاً هم گفتم که پرسپولیس در لیگ برتر هیچ انگیزه‌ای ندارد و همین باعثمی‌شود که شاهد نتایج و بازی‌های بد از سوی این تیم باشیم. در حال حاضر هیچ راهی وجود ندارد جز اینکه فقط پرسپولیس را تا پایان فصل تحمل کنیم. باید پرسپولیس را تحمل کنیم تا این فصل کابوس وار برای این تیم به پایان برسد.

وی در مورد شانس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای صعود از گروهش تأکید کرد: داستان آسیا فرق می‌کند و پرسپولیس می‌خواهد از حیثیت خودش در این رقابت‌ها دفاع کند. انگیزه بازیکنان پرسپولیس در این جام زیاد است و فکر می‌کنم با شکست دادن النصر عربستان، صعود این تیم تقریباً قطعی خواهد شد. من برای حمایت تیم به ورزشگاه می‌روم و امیدوارم تمام پرسپولیسی‌ها هم به ورزشگاه بیایند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراض سوشا مکانی به نیمکتنشینی و اتفاقات حاشیهای که در این مورد رخ داد، گفت: این مسائل در فوتبال ایران چند سالی است که باب شده و بازیکنان با قهر و اعتراض به نیمکتنشینی واکنش نشان میدهند. بهتر است ما با فیفا مکاتبه کنیم تا بازیهای لیگ ایران با ۲۲ بازیکن انجام شود تا کسی بابت نیمکتنشینی ناراحت نشده و قهر نکند. در فوتبال ایران خیلی از بازیکنان بزرگ نیمکتنشین شدند ولی قهر یا اعتراض نکردند.