احتمال محرومیت همیشگی بازیکن استقلال از حضور در فوتبال ایران

به گزارش افکارنیوز، علی اکبر محمدزاده در خصوص پرونده رسیدگی به جاسم کرار اظهار داشت: قرار شد از شنبه به پرونده این بازیکن رسیدگی کنیم و او با حضور در کمیته اخلاق توضیحات بیشتری را در خصوص مصاحبه‌اش انجام دهد. اینکه مصاحبه ضبط شده در قالب یک کار خبری بوده یا دوستانه بوده است متفاوت خواهد بود.

وی درمورد اینکه پیش از این اعلام کرده بود برای اینکه استقلال متضرر نشود اجازه فعالیت این بازیکن تا پایان این فصل را به او می‌دهند و برای فصل آینده حق بازی در لیگ ایران نخواهند داشت تصریح کرد: احتمال دارد کمیته اخلاق این تصمیم را بگیرد. به هر حال با توجه به رفتارهایی که از او صورت گرفته است طبق آیین‌نامه احتمال جریمه شدن و یا اجازه عدم فعالیت به او در ایران وجود دارد. حالا باید ببینیم در جلسه شنبه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

رئیس کمیته اخلاق در خصوص حساسیتهای هفتههای پایانی لیگ یادآور شد: با توجه به این مسئله ما نظارت ویژهای در تمامی مسابقات خواهیم داشت و بخشنامهای را به همه باشگاهها و تمامی لیگها ارسال میکنیم تا بدانند نظارت ویژهای وجود دارد. آن گونه که در اخبار و مطبوعات مسائلی مطرح میشود ما به دنبال پیگیری آن هستیم و اگر مدارکی به دستمان برسد با آن برخورد خواهیم کرد. برخی هم که با بداخلاقیهایی به دنبال خدشه زدن به فوتبال هستند بدانند که ما پیگیر این موضوع خواهیم بود و تمامی مسائل را رصد میکنیم.