منتقدان را به تمرین استقلال دعوت می کنم

به گزارش افکارنیوز، کامران صاحب پناه در خصوص جلسه روز گذشته هیات مدیره اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود. موضوع این جلسه در خصوص ترازهای مالی باشگاه در سال جدید و همچنین مسائل مالی و بررسی عملکرد استقلال در فصل گذشته بود.

وی در خصوص دیدار استقلال مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: بازی خیلی سختی است. استقلال انگیزه فراوانی برای قهرمانی دارد و به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم. مطمئن هستم در این بازی استقلال حتما به نتیجه دلخواهش دست پیدا خواهد کرد.

رییس هیات مدیره استقلال درباره انتقاد برخی ها از نحوه تمرینات این تیم بیان داشت: در این فصل چند بار به تمرینات تیم رفتم و تمرینات شادابی را از قلعه نویی دیدم. باید به نظر کارشناسان و کسانی که انتقاد می کنند احترام گذاشت. از آنهایی که انتقاد می کنند دعوت می کنم به تمرینات استقلال بیایند و از نزدیک تمرینات را نظاره کنند.

صاحب پناه در خصوص اینکه گفته می شود استقلالی ها استرس دارند، تصریح کرد: به نظرم این موضوع وجود دارد. بالاخره استقلال از ابتدای فصل جزو تیم های صدر جدولی بوده و حالا کمی از صدر جدول فاصله گرفته است. آبی پوشان برای رسیدن دوباره به صدر جدول در حال تلاش هستند و همین باعثمی شود کمی دچار استرس شوند.

وی درباره اینکه برنامه استقلال برای کادر فنی در فصل آینده چیست، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. خصوصی سازی و واگذاری این دو تیم مانع تصمیم گیری برای فصل آینده شده است. من هم معلوم نیست فصل آینده باشم یا خیر به همین دلیل در این باره هنوز تصمیم خاصی نگرفته ایم.

صاحب پناه در خصوص اینکه به عنوان رییس هیات مدیره از عملکرد آبی پوشان در این فصل رضایت دارد یا خیر، گفت: از عملکرد تیم رضایت دارم. نتایج تیم قابل قبول داست و با توجه به مشکلاتی که در این فصل وجود داشت از عملکرد کادر فنی رضایت کامل دارم.

وی در پایان درباره حضور برانکو در پرسپولیس تاکید کرد: در این باره هیچ نظری ندارم و مسئولان پرسپولیس به این جمع بندی رسیده اند.