سخت‌ترین حریفان لیگ جهانی در گروه ما هستند

به گزارش افکارنیوز، عادل غلامی در مورد کسب مقام چهارمی لیگ برتر در فصل گذشته اظهار داشت: ما جزو ۴ تیم نهایی لیگ شدیم که این ۴ تیم در یک سطح بودند. واقعاً نمی‌شد گفت که کدام تیم بهتر است و قهرمان خواهد شد اما در مجموع عنوانی که کسب کردیم برای ما راضی کننده نبود.

مدافع وسط تیم میزان خراسان ادامه داد: در لیگ ۵ تیم شانس قهرمانی داشتند و من معتقدم تیم‌های پیکان، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز که جایگاه بالاتری کسب کردند، شایستگی بیشتری داشتند.
بازیکن تیم ملی والیبال با اشاره به آغاز اردوهای تیم ملی گفت: بعد از ۲۰ روز استراحت وارد تمرین شدیم و بدن اکثر بچه‌ها افت کرده بود ولی با تمریناتی که پشت سر می‌گذاریم، کم‌کم به آمادگی کامل نزدیک می‌شویم.
غلامی درباره حریفان ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۵ تصریح کرد: سخت‌ترین حریفان ممکن یعنی قهرمان‌های جهان(لهستان)، لیگ جهانی(آمریکا) و المپیک(روسیه) در گروه ما هستند و از طرفی توقع مردم هم از ما بالاست. امیدوارم با ارائه بازی‌های خوب، بتوانیم این توقع به جای مردم را برآورده کنیم.

لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ از هشتم خرداد ماه در ۳ سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای اول و دوم خود در آمریکا به مصاف ایالات متحده میرود.