حاشیه‌سازان را به خدا واگذار می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا داورزنی درخصوص اتهاماتی که از طرف هواداران ارومیه به وی زده می‌شد مبنی بر گرفتن ۳۰۰ میلیون تومان در انتقال سعید معروف به روسیه اظهار داشت: من توجهی به این حرف‌ها نمی‌کنم. دوست ندارم با دامن زدن به این صحبت‌ها والیبال را وارد حاشیه کنم. افراد و باشگاهی که این اتهامات را از آذر ماه مطرح می‌کند را به خدا واگذار می‌کنم. مردم همه چیز را می‌فهمند، چراکه عملکرد فدراسیون والیبال در سال‌های اخیر کاملاً مشخص است.

وی درمورد انتخاب خانم میرسپاسی به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال، خاطرنشان کرد: در حوزه بانوان قبل از نتیجه‌گرایی، توسعه اخلاق مداری و رعایت اصول اخلاقی را می‌خواهیم و به همین منظور باید بتوانیم بر مبنای اخلاق‌مداری والیبال بانوان را توسعه دهیم. کسب نتیجه در مسابقات مختلف در اولویت کاری ما قرار ندارد، هرچند که کیفیت برای‌مان مهم است. امیدوارم خانم میرسپاسی حول این استراتژی کارهای خود را انجام دهد.

رئیس فدراسیون والیبال درخصوص آخرین شرایط سعید معروف در تیم زنیت کازان، تصریح کرد: ابتدا صحبت از عقد قرارداد دو ساله بود، اما اینکه معروف برای سال آینده چه تعهدی دارد را نمی دانم و خودش باید تصمیم بگیرد. در این خصوص معروف خودش باید با مسئولان باشگاه صحبت کند و پس از بررسی شرایط تصمیم نهایی را اتخاذ کند، اما عملکردش در زنیت کازان فوقالعاده بود و امیدوارم بتواند به رشد خودش ادامه دهد.