مدیرعامل استقلال رییس فدراسیون می شود؟

به گزارش افکارنیوز، بهرام افشارزاده درباره جلسه‌اش به همراه امران صاحب پناه رئیس هیئت مدیره استقلال با امیرضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در این جلسه مهدی تاج نیز حضور داشت و در رابطه با مسائل باشگاه مواردی مطرح شد. همچنین مبالغ واریزی به باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ شفاف‌سازی شد تا بدانیم چقدر از این سازمان طلبکار هستیم.

وی افزود: سازمان لیگ به باشگاه استقلال بدهی دارد و قرار شد با توجه به شفاف‌سازی مبالغ واریزی این سازمان به باشگاه، مبلغ دیگری به حساب باشگاه واریز شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص شرایط نه چندان خوب استقلال در لیگ برتر گفت: می‌دانیم شرایط استقلال آن چیزی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، نیست اما به کسب نتایج مناسب در ۵ هفته باقیمانده لیگ امیدوار هستیم.

افشارزاده در رابطه با انتقادات این روزهای حسن روشن از استقلال و تاکتیک‌های امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: روشن پیشکسوت استقلال و قابل احترام است و حق دارد از استقلال انتقاد کند اما اگر قصد راهنمایی کردن دارد، به من یا قلعه‌نویی بگوید. او بر اساس چه منطقی گفته که استقلال هیچی نمی‌شود؟

وی ادامه داد: قبول داریم در این فصل مشکل بدنسازی داشتیم و با وجود داشتن ابزار مناسب، نتوانسته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم اما با مشلات دیگری از جمله حضور ملی‌پوشان در اردوهای تیم ملی و مصدومیت روبه‌رو بودیم. از روشن می‌خواهم در تمرینات حضور داشته باشد و اگر قصد راهنمایی کردن دارد، به تیم بگوید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش با او برای ریاست فدراسیون فوتبال صحبت کرده است، گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. آمادگی چنین پیشنهادی را ندارم و حتی قرار است پس از واگذاری استقلال به بخش خصوصی، آن را در اختیار افرادی که باشگاه را می‌خرند، قرار دهیم.
افشارزاده با بیان اینکه دوست ندارد رئیس فدراسیون فوتبال شود، عنوان کرد: از فوتبال خسته نشده‌ام و بیش از ۵۰ سال است که در ورزش حضور دارم اما فوتبال فرد ویژه‌ای می خواهد که شاید من آن ویژگی‌ها را نداشته باشم.

وی در پایان گفت که سبکدست نماینده اسپانسر استقلال جانشین افجهای در هیئت مدیره این باشگاه شده است.