کاپیتان پرسپولیس: خسته نباشید آقای درخشان!

به گزارش افکارنیوز، در آستانه بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران با محمد نوری کاپیتان سرخپوشان تماس گرفتیم که بحثبه جاهای جالبی کشیده شد؛ از ملاقات با نوه امام راحل بگیرید تا ضربه پنالتی طارمی و همین طور استعفای درخشان و …

از ملاقات با سیدحسن خمینی برای‌مان می‌گویی؟
با توجه به گلی که مهدی طارمی به النصر عربستان زده بود قرار شد پیراهن او به موزه امام خمینی(ره) اهدا شود. باشگاه با من تماس گرفت که همراه مهدی و آقایان هدایتی و نژادفلاح به ملاقات ایشان برویم و ۱۰ دقیقه هم با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی دیدار کردیم. البته استقلالی بودن نوه امام باعثتعجبم شد.

چطور؟!
فکر می‌کردم حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی پرسپولیسی باشد ولی متوجه شدم استقلالی است. البته ایشان برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد و گفت که ان‌شاءا… همین روند آسیا را در لیگ برتر حفظ
کنید و …

این روزها همه جا صحبت از بازی با النصر است. نظر خودت چیست؟
به نظر من دفتر بازی با النصر را باید بست. آن بازی تمام شد و به تاریخ پیوست. ما ۶ تا فینال دیگر در لیگ برتر در پیش داریم و باید آبرومندانه ظاهر شویم. خوابیدن در باد برد النصر برای این پرسپولیس سم است!

گفتی ۶ تا فینال؟!
بله، هواداران پرسپولیس به حق انتظار دارند که همان موفقیت آسیا را در لیگ برتر به دست بیاوریم و برای اسم این تیم بزرگ بازی کنیم.

البته هیچ شانسی هم برای کسب سهمیه آسیا در دوره آینده لیگ قهرمانان ندارید!
دیگر شانسی برای کسب سهمیه در لیگ برتر نداریم ولی ان‌شاءا… با قهرمانی در آسیا سهمیه دوره بعد را هم خواهیم گرفت!

نه! با توجه به قوانین لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی در این رقابت‌ها نیز باعثدریافت مجوز شرکت در دوره بعد مسابقات نمی‌شود. باید پرسپولیس در لیگ ایران سهمیه بگیرد و …
(با تعجب) مطمئن هستید؟!(بار دیگر از همکاران استعلام کرده و صحت خبری که داریم را به محمد نوری یادآور می‌شویم) اشکالی ندارد! به امید خدا پس از صعود به مرحله بعدی با همت مسئولان باشگاه، پرسپولیس برای فصل آینده تقویت می‌شود و برای قهرمانی آسیا خیز برمی‌داریم تا دل طرفداران خود را شاد کنیم.

بگذریم، راستی فکرش را می‌کردی مهدی طارمی در آن لحظه حساس چیپ بزند؟
اصلاً‌ و ابداً! مهدی کاری با ریسک بالا انجام داد و خدا را شکر توپش گل شد.

با توجه به اینکه پنالتی‌زن اول پرسپولیس محسوب می‌شوی، اگر توی زمین بودی ضربه‌ات را چیپ می‌زدی؟
نه، من اگر بودم هرگز چیپ نمی‌زدم!

تمرینات آندره پانادیچ را چطور دیدی؟
تا الان که خوب و متنوع بوده است. البته گذر زمان خیلی چیزها را نشان می‌دهد و الان برای قضاوت زود است. با این وجود می‌توان به آینده امیدوار بود چون کادرفنی جدید حرفه‌ای و حداقل برانکو با کار در فوتبال ایران آشناست.

بازی با استقلال خوزستان را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟
مسابقه دادن در اهواز همیشه سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. البته ما پس از برد مقابل النصر روحیه خوبی داریم و می‌توان به برد در خوزستان امیدوارتر بود.

و حرف پایانی؟
در انتها ميخواهم يك خسته نباشيد به آقاي درخشان بگويم. او با استعفاي خود ثابت كرد يك پرسپوليسي واقعي است. به هر حال حميدخان هم زحمت خود را براي پرسپوليس كشيد و همه ما بايد قدردان او باشيم.