امیدوارم پنالتی‌های سریالی که علیه ما می‌گیرند فوتبالی باشد

به گزارش افکارنیوز، بهادر عبدی در مورد وضعیت بحرانی راه‌آهن اظهار داشت: همانطور که ماندن در لیگ برتر برای ما سخت است برای چهار، پنج تیم دیگر هم سخت است. فاصله تیم‌ها در انتهای جدول زیاد نیست و ما دیگر تمام مشکلات را فراموش کرده‌ایم تا فقط در لیگ برتر بمانیم. بزرگترین مشکل ما در حال حاضر، پنالتی‌هایی است که پشت سر هم و به صورت سریالی علیه تیم ما می‌گیرند. امیدوارم این پنالتی‌ها فوتبالی باشد.

وی افزود: در بازی با تراکتورسازی به تأیید کارشناسان، دو پنالتی ما گرفته نشد و یک گل هم زدیم که توپ یک متر از خط عبور کرده بود. در بازی با پرسپولیس هم پنالتی اشتباه علیه تیم ما گرفتند. متأسفانه در بازی با نفت مسجدسلیمان نیز بازیکن حریف خودش را زمین زد و داور پنالتی گرفت. به هر حال بعد از سروصدایی که در بازی نفت تهران و نفت مسجدسلیمان ایجاد شد، این موضوع تأثیر خودش را گذاشت و باز هم علیه ما پنالتی گرفتند. کار آن بازیکن نفت هم فقط فریب داوران است.
هافبک راه‌آهن خاطرنشان کرد: این اشتباهات کاری کرد که حالا سرنوشت صعود دست ما نیست. چه کسی می‌خواهد جواب این اشتباهات را بدهد؟ ما رکورددار این هستیم که علیه‌مان پنالتی بگیرند. فرهاد کاظمی همیشه باید مطمئن باشد که در هر بازی یک پنالتی علیه تیمش بگیرند. در همین بازی با نفت اگر علیه ما پنالتی نمی‌گرفتند، آنها تا سه روز دیگر هم نمی‌توانستند گل بزنند.
عبدی در خصوص تأثیر حضور کاظمی روی تیم راه‌آهن در چند بازی گذشته گفت: زمانی که او نیامده بود در ۶ بازی آخر حتی یک تک به تک هم نداشتیم ولی الان در هر بازی حداقل سه موقعیت گل داریم. دست کاظمی واقعا بسته است و این برایش مشکل ساز است. در نیم فصل بازیکنانی مثل طالب‌لو، غلامی، آبشک، برزای و … را از دست دادیم که الان در تیم‌هایشان تاثیرگذارترین بازیکنان هستند.
او خاطرنشان کرد: متاسفانه در تعطیلات نیم فصل اتفاقاتی افتاد که قطعا در مورش در پایان فصل حرف خواهم زد. در ابتدای فصل هم بازیکنان جدید پول گرفتند اما به بازیکنان قدیمی پول ندادند. در مورد این مسائل حرفهای زیادی دارم که در پایان فصل میزنم. در ضمن این را هم بگویم که مطمئن هستم امسال در لیگ برتر میمانیم.