اظهارات فرکی بعد از برد تراکتور

به گزارش افکارنیوز، حسین فرکی پس از پیروزی ۲ بر یک سپاهان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: به مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم برد با ارزشی مقابل تیم بزرگ تراکتورسازی به دست آوردیم. به نوعی از قبل برای برد مصمم بودیم. موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم. با توجه به نتایج گذشته سپاهان فشار زیادی روی بازیکنان ما بود. همین مسائل باعثشد تا موقعیت‌های زیادی را از دست بدهیم.

وی افزود: روی یک اتفاق گل خوریم که در بین نیمه به بازیکنانم گفتم به خودشان بیایند و شاید آخرین فرصتشان باشد. با وجود اینکه مصدوم زیاد داشتیم و در نیمه دوم باد برخلاف تیم ما بود اما بازیکنانم خواستند و بردند. باید به آینده نگاه کنیم. بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم. این برد برای افزایش روحیه ما بسیار مهم بود که بتوانیم مقابل پرسپولیس بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

سرمربی سپاهان در خصوص هواداران این تیم که از تیم حمایت کردند تاکید کرد: همیشه به آنها احترام می‌گذارم امروز حقیقتا در کنار تیم بودن را نشان دادند. توصیه می‌کنم در روزهای سخت در کنار تیم باشند. نتیجه همراهی را دیدند. بیش از اینکه برای خودم خوشحال باشم برای هواداران خوشحالم.

وی در خصوص محرم نویدکیا تصریح کرد: او از خودگذشتگی می کند به خاطر مردم بازی می‌کند به خاطر خودش و ارزش‌هایش امروز بازی کرد. طبیعتا آن انتظاری که در جوانی از او می‌رفت هم‌اکنون از او نداریم.

فرکی در خصوص اینکه برخی بازیکنانش در انتهای بازی بی مورد کارت زرد گرفتند گفت: از این موضوع خوشحال نیستیم. متاسفانه در محرومیت تیم اول هستیم که زیبنده سپاهان نیست. بارها تذکر داده‌ایم. امیدواریم کمتر تکرار شود.

سرمربی سپاهان در خصوص موقعیت‌ سوزی‌های متعدد مهاجمانش تاکید کرد: آنها موقعیت‌سوزی زیادی دارند در بین دو نیمه یادآور شدم که فرصت‌ها را از دست ندهند.

وی در خصوص گلرهای سپاهان و انتقادها تصریح کرد: به هر ۲ گلر خود اطمینان داریم قطعا در صحنه‌هایی اشتباه می‌کنند شما ببینید تیمی در آسیا ۲ گل بد می‌خورد اما همان دروازه‌بان مقابل ۱۰۰ هزار نفر بهترین عملکرد را دارد گلرها روز بد و خوب دارند.

سرمربی سپاهان یادآور شد: امروز مصاحبهای از من در رادیو پخش شد اما برخی رسانهها به گونه دیگر و اشتباهی آنرا منعکس کردند به هیچ عنوان از آمدن به سپاهان پیشمان نیستم با افتخار به این تیم آمدم. تا روزی که در این تیم هستم از کار کردن دریغ نمیکنم. از من به هیچ عنوان این صحبت را نخواهید شنید شاید این صحبت ایجاد حاشیه کند هر مربی به سپاهان بیاید قطعا افتخار خواهد کرد.