سیاسی: سهام پرسپولیس را می‌خرم نه استقلال

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا سیاسی درباره اینکه پس از حضورش در پرسپولیس برای کمک به این تیم و مدیرعامل شدنش در این باشگاه مشکلاتی پیش آمد و راهی زندان شد و این اتفاق به پرسپولیس هم ضربه زد، گفت: یکسری مسائل دست ما نیست و اتفاقاتی است که نه می‌توان آن را پیش بینی‌کرد و نه کاری انجام داد.

وی که روز گذشته آزاد شد، ادامه داد: این اتفاقات به یک باره زندگی یک نفر، سرنوشت یک خانواده، یک باشگاه و … را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ما هم نمی‌توانیم تأثیری روی این مسائل داشته باشیم. این مسائل به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست و خواه ناخواه پیش می‌آید که سرنوشت یک خانواده، یک شرکت، یک باشگاه و همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پررنگ شدن این مسئله به این دلیل بود که حساسیت‌ها روی پرسپولیس بیشتر از هر جای دیگری است و وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد بیشتر نمود پیدا می‌کند.

سیاسی که همچنان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است، در پاسخ به این سؤال که آیا از حضورش در ورزش و فوتبال پشیمان شده یا نه، اظهار داشت: روزی که به ما گفتند به پرسپولیس بیاییم می‌دانستیم که وارد هتل ۵ ستاره نمی‌شویم اما پیش‌بینی خیلی از مسائل را هم نمی‌کردیم. نمی‌دانستم قرار است این اتفاقات رخ دهد. همانطور که گفتم می‌دانستم هتل ۵ ستاره انتظار ما را نمی‌کشد اما شاید «میدان مین» هم نبود. اکنون یکسری مشکلات دارد که ان‌شاالله رفع می‌شود و زیاد بغرنج نیست اما یکسری دست‌ها در کار بود که فرصت‌های خوب را از تیم گرفت.

وی در واکنش به این موضوع که شاید حضورش در پرسپولیس باعثشد حساسیت روی او زیاد شده و در نهایت هم راهی زندان شود و حالا به نظرش این باشگاه برای او «میدان مین» بوده یا نه، خاطرنشان کرد: «میدان مین» نبود اما «گلستان» هم نبود. اگر میدان مین بود اتفاقات بدتر از این رخ می‌داد اما اینطور هم نبود مانند گلستان همه چیز گل و بلبل باشد.

سیاسی تأکید کرد: من پرسپولیس را دوست دارم و این تیم عشق خیلی‌ها از جمله من است. از اینکه بتوانم کاری برای پرسپولیس در آینده یا هر زمان دیگری انجام دهم، خوشحال می‌شوم و دریغ نمی‌کنم. اگر بازهم مفید تشخیص داده شوم تا جایی که بتوانم به پرسپولیس کمک می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان وارد این باشگاه شد در پاسخ به این سؤال که آیا پس از این اتفاق تماسی از مسئولان این وزارتخانه داشت یا نه، اظهار داشت: هیچ‌کس با من در تماس نبود.

سیاسی درباره اینکه آیا از این موضوع ناراحت است یا نه، گفت: ناراحت بودن یا نبودن من چه چیزی را تغییر می‌دهد؟ مسلماً هر کسی منع یا حبس می‌شود به بسیاری از امکانات دسترسی ندارد. این آدم باید با سرنوشت بسازد تا به قول معروف از آن مخمصه نجات پیدا کند. اینکه من بگویم ناراحت نشدم، اینطور نیست. اگر بگویم با محیط خودم را ساختم بازهم اینطور نیست. به هر حال همیشه یکسری مسائل و مشکلات همیشه در پرسپولیس وجود داشته اما حساسیت روی افراد تغییر شکل یافته است.

وی درباره اینکه آیا در زندان یا پس از آزادی با امیررضا خادم که یکی از حامیان او بود تماسی داشته یا نه، خاطرنشان کرد: روز گذشته که از زندان آمدم با خادم احوالپرسی کردم اما از اینکه در این مدت چه کسانی از من حمایت می‌کردند یا نه بی‌خبرم. شب گذشته هم با خادم تلفنی صحبت کردم و عید را به او تبریک گفتم و همین.

سیاسی که آخرین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بوده و هنوز هم به صورت رسمی اعلام نشده که از این سمت برکنار شده، در پاسخ به این سؤال که آیا قصد بازگشت به باشگاه برای مدیرعاملی را دارد یا نه، به تسنیم گفت: من نمی‌دانم اکنون در باشگاه پرسپولیس چه جایگاهی دارم. صحبت خواهم کرد و مسلماً اگر بتوانم خدمتی کنم، می‌آیم. در این بین نظر اعضای هیئت مدیره اهمیت دارد که آیا آنها تشخیص می‌دهند من باشم یا نه. آیا تصمیم‌گیرنده‌هایی بالاتر از هیئت مدیره من را می‌خواهند یا نه و اگر بتوانم خدمتی کنم مسلماً کوتاهی نخواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که قرار است حسین هدایتی به عضویت هیئت مدیره درآید و شاید به این ترتیب حضور دوباره او در پرسپولیس کمی به مشکل بخورد، اظهار داشت: من از شما می‌شنوم که قرار است این اتفاق رخ بدهد اما خودم هم دیروز «سَر سَری» شنیدم که قرار است چنین اتفاقی بیفتد.

وی افزود: هیچ مشکلی با هدایتی ندارم و نداشتم. او رفیق و دوست ماست، قبلاً بوده و اکنون هم رفیق هستیم. برای هدایتی احترام قائل بودم، اکنون هم هستم و هر وقت او را ببینم احترام می‌گذارم.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که شایعه شده قرار است باشگاه استقلال به وی واگذار شود و آیا تصمیمی برای خرید استقلال دارد یا نه، تأکید کرد: اعلام می‌کنم که هیچ باشگاهی را به صورت صددرصد خریداری نمی‌کنم. اگر به صورت سهام ارائه شود ممکن است چند سهم بخرم که این سهم را ممکن است شما، هواداران و سایر افراد هم خریداری کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر هم قصد خرید سهام داشته باشم از پرسپولیس و البته پرسپولیسی که به آن علاقه دارم سهام خریداری می‌کنم. از استقلال حتی اگر سهامی هم داشته باشد چیزی نمی‌خرم چون من پرسپولیسی هستم و سهامی که برای خودم بخواهم خریداری کنم از این باشگاه می‌خرم.

وی درباره اینکه در مدت زمان حضور در زندان چه شرایطی برای او سپری شده و رفتار با او چگونه بوده است، اظهار داشت: من تنها نفری نبودم که به زندان رفتم. اولین نفری نبودم که زندانی شدم و مسلماً آخرین نفر هم نیستم. فضای زندان را هم نه فقط از من بلکه از افرادی دیگری هم که این تجربه را داشتند بپرسید. همان فضایی که برای آنها وجود داشته با کمی حساسیت بیشتر و کمی احترام برای من هم وجود داشت. در زندان به من احترام می‌گذاشتند و البته به همه احترام گذاشته می‌شد اما خودم احساس کردم که به من خیلی احترام گذاشته می‌شود.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا هم بندیهای او جزو افراد مشهور مانند خودش بودهاند یا نه، گفت: من هیچکس را در مدت زمان زندانی بودنم ندیدم که بخواهم با کسی صحبت کنم. در محیط زندان جدا از محیطی که دوست داشتنی نیست، من بیاحترامی ندیدم و حتی احترامی که میگذاشتند و زحماتی که کارکنان میکشیدند، جای تشکر دارد.