از عملکردم در جام جهانی راضی نیستم

به گزارش افکارنیوز، حسن رحیمی در خصوص عملکردش در جام جهانی کشتی آزاد گفت: در هر چهار دیدار ایران در این رقابت‌ها به میدان رفتم. کشتی اول به خصوص در مسابقات تیمی سخت است و تمام فشار روی دو وزن اول و آخر است، اما خدا کمک کرد و از تجربیاتی که از حضور در چنین شرایطی داشتم استفاده کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه آمادگی بالایی نداشتم، اما به اعتقاد مربیان کشتی‌های خوبی گرفتم. خودم از عملکردم راضی نیستم، اما اینکه توانستم با پیروزی‌هایم به قهرمانی تیم کمک کنم رضایت دارم. چراکه دیدار اول در مسابقات تیمی برای افزایش روحیه اعضای تیم اهمیت بالایی دارد.

دارنده مدال طلای جهانی در باره برنامهاش برای مسابقات پیش رو تصریح کرد: بعد از چند روز استراحت تمریناتم را از سر میگیرم تا حضوری موفق در انتخابی تیم ملی داشته باشم. اگر موفق به کسب نتیجه شدم هدفم ابتدا کسب سهمیه المپیک و سپس حضوری موفق در المپیک ریو است تا ناکامی المپیک لندن را جبران کنم چراکه اعتقاد دارم اگر ناداوریهای المپیک لندن نبود، حالا من هم صاحب مدال المپیک بودم، اما این موضوع را به فال نیک میگیرم و برای جبران آن تلاش میکنم.