باید به قلعه‌نویی اعتماد شود

به گزارش افکارنیوز، میرشاد ماجدی در خصوص سفر استقلال به انزلی برای دیدار مقابل ملوان گفت: ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه فردا از طریق فرودگاه مهرآباد عازم رشت خواهیم شد و سپس به صورت زمینی به انزلی خواهیم رفت تا برای بازی روز جمعه مقابل ملوان آماده باشیم.

وی ادامه داد: تا اینجا خسرو حیدری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده دو بازیکن دو کارته ما هستند که یک بار سه‌کارته شدند و به دلیل همین دو کارته بودن قادر نخواهند بود مقابل ملوان برای استقلال بازی کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت حکم انضباطی جاسم کرار اظهار داشت: قرارداد این بازیکن عراقی با استقلال دو ساله است و حکمی که کمیته اخلاق داده بعد از اتمام قراردادش با استقلال خواهد بود اما این را هم بدانید که کمیته اخلاق اجازه شکایت از این رای به باشگاه استقلال را داده و ما می‌توانیم به کمیته استیناف اعلام شکایت کنیم تا دوستان هم تجدیدنظر کنند اما بهتر است بدانید که هرچقدر سعی می‌کنیم حاشیه‌ها را از بین ببریم حاشیه جدیدتری برای ما ساخته می‌شود. به هر حال این مسئله‌ای است که باشگاه باید درون خودش تصمیم بگیرد چون باشگاه استقلال مدیریت، معاونت، کمیته انضباطی و … دارد اما کار قشنگی نیست که قبل از باشگاه استقلال دیگران برای این بازیکن تصمیم بگیرند. ما به دنبال دعوت به آرامش جاسم کرار هستیم تا این بازیکن آرامش داشته باشد اما او را جری‌تر می‌کنند.

وی ادامه داد: ما یک خانواده هستیم که هر حاشیه‌ای درون این خانواده به وجود بیاید باشگاه به آن رسیدگی می‌کند اما قبل از اینکه ما به این مسائل ورود کنیم یکسری افراد کارهایی انجام می‌دهند و تصمیم‌هایی می‌گیرند که این بازیکن را آتشی‌تر می‌کنند و جالب اینجاست که این مسائل را هم به رسانه‌ها می‌کشند.

ماجدی در ادامه خاطرنشان کرد: می‌دانید که قراردادها بین‌المللی است و ما اگر نخواهیم قرارداد کرار را تمدید کنیم او می‌تواند از استقلال شکایت کند اما امیدوارم در رای این بازیکن تجدیدنظر شود و اجازه دهند تا از توانایی‌های بازیکنان خارجی‌مان استفاده کنیم. درست است که اخلاق حرف اول را می‌زند اما توانایی و اخلاق باید در کنار هم باشد. اولویت باشگاه استقلال هم استفاده از کرار در کنار توانایی‌های فنی و متانت اوست.

سرپرست تیم استقلال درباره وضعیت این تیم پیش از بازی مقابل ملوان تصریح کرد: دو سه بازیکنمان که همگی ملی‌پوش هستند جزو ۱۸ نفر بازی روز جمعه نخواهند بود اما تدابیر خوبی برای بازی مقابل ملوان اندیشیده شده و مطمئن باشید اگر با سه امتیاز از انزلی به تهران برگردیم در کورس قهرمانی قرار خواهیم گرفت و قلعه‌نویی و دستیارانش به دنبال این موضوع هستند.

وی در پایان درباره نارضایتی هواداران استقلال از نتایج اخیر این تیم گفت: باید به هواداران حق داد چون آنها هم در سرما و گرما از تیم حمایت میکنند اما بازیکنان همگی همدل شدند تا از این بازی به بعد مراحل صعودی را طی کنند و امیدوارم به قلعهنویی اعتماد شود تا بازیکنان هم بتوانند بازی خوب و تماشاگرپسندی در انزلی رقم بزنند.