بداقبالی گریبانگیر پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا علی‌عسگر در مورد بازی فردای پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: دیدار پرسپولیس و سپاهان همیشه حساس و جذاب است. سپاهان همیشه برای پرسپولیس رقیب سختی بوده و فکر می‌کنم فردا هم شاهد یک بازی خوب و تماشایی باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند هواداران پرسپولیس فردا مانند بازی با النصر ورزشگاه آزادی را پُر از تماشاگر خواهند کرد، گفت: بازی با سپاهان رایگان نیست و ضمن اینکه یک دیدار داخلی برای ما محسوب می‌شود ولی امیدواریم هواداران فردا به ورزشگاه آزادی بیایند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا غیبت محسن بنگر روی بازی سرخپوشان اثرگذار است یا خیر، خاطرنشان کرد: ممکن است در هر بازی چند بازیکن حضور نداشته باشند اما همیشه بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. بنگر در بازی با النصر هم در زمین حضور نداشت اما دیگر بازیکنان جای او را پُر کردند. خوشبختانه پرسپولیس بازیکن خوب زیاد دارد.

علی‌عسگر درمورد تمرینات متنوع برانکو هم گفت: برانکو شکل جدیدی از تمرین را به ما نشان می‌دهد. روش تاکتیکی برانکو بسیار خوب است.

وی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد با حضور برانکو روح تازه‌ای در تمرینات پرسپولیس دمیده شده است، اظهار داشت: واقعاً اینطور است. به هرحال از زمانی که برانکو آمده انگیزه بچه‌ها بیشتر شده است. وقتی در هر تیمی سرمربی جدید می‌آید همه بازیکنان می‌خواهند خودشان را به او نشان دهند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند چه کسی برنده جدال برانکو و فرکی باشد، گفت: انشاءالله پرسپولیس و برانکو پیروز می‌شوند.

علی‌عسگر در خصوص اینکه آیا مدافعان پرسپولیس می‌توانند از پس مهاجمان سپاهان برآیند یا خیر عنوان کرد: سپاهان که دیگر از النصر قوی‌تر نیست. به امید خدا مانند بازی با النصر به زمین می‌رویم و حتماً برنده می‌شویم.

وی درباره تفاوت عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نمیدانم چرا در لیگ این اتفاقات برای پرسپولیس میافتد و در دقایق پایانی گل میخوریم. هیچ تیمی در ایران چنین شرایطی ندارد. من اعتقادی به شانس ندارم اما بداقبالی گریبانگر پرسپولیس شده است.