هرکس وارد بحثخصوصی سازی شود، عکس های خصوصی زن و بچه اش را در می آورند

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط آبی پوشان اظهار داشت: بازی مقابل ملوان آن هم در انزلی مقابل فیروز خان کریمی کار سختی است. کریمی از اساتید مربیگری ماست که تیمش همیشه فوتبال بازی می کند و فوتبال رو به جلو و روی زمین انجام می دهد. آخرین قهرمانی نمایندگان ایران در آسیا با کریمی است. امیدوارم شرایط جوی اجازه بدهد بازی خوبی برگزار کنیم. دو، سه مصدوم و محروم داریم اما امیدوارم بازیکنان جانشین خوبی برای نفرات غایب باشند.

وی ادامه داد: ما در برخی مسابقات اشتباهات فردی داشتیم. مثل بازی ذوب آهن که توپ داشت به اوت می رفت اما کرنر شد. اگر این بازی را ببریم به جدول برمی گردیم.

سرمربی استقلال درباره انتقادات نسبت به بدنسازی تیم گفت: اکثر ما کارشناس پس از مسابقه هستیم. اگر این بازی ذوب آهن را می بردیم آنالیز چیز دیگری می شد. ما بازی پیکان و نفت مسجدسلیمان را در دقایق پایانی بردیم. این ها کارشناسی پس از مسابقه است.

وی درباره اینکه آیا برای فصل بعد در استقلال می ماند یا نه اظهار داشت: باید برای مردم تلاش کنیم. از کادر فنی تشکر می کنم. برخی بازیکنان حدود ۵،۶ ماه است پول نگرفته اند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: نقد می کنند که این خریدها چه بوده است؟ مسلمان و رضایی در لیست ما بودند ولی وقتی پول نیست من خانه ام را بفروشم؟ نمی‌توانیم مثل آن آقایی که در بوشهر بود خانه مان را بفروشیم و بازیکن بخریم. از روزی که بحثفروش باشگاه مطرح شد، اسپانسر پولی پرداخت نکرد. از وقتی گفتند باشگاه را می فروشند اسپانسر یک ریال پول نداده است. من ۷ ماه است پول نگرفتم. مگرنه بدم نمی آمد این بازیکنان را جذب کنم. درباره مسلمان با آذری نشستیم و صحبت کردیم. برای رضایی هم نظری و صادق پور رفتند.

سرمربی استقلال ادامه داد: میلاد نوری واقعا تلاش می کند. بچه از جیب خودش پول داده است. برخی مردم را سیاه می کردند و خودشان را استقلالی جا می زدند ولی این ها مایه می گذارند.

وی درباره اینکه آیا به قهرمانی تیمش امیدوار است یا نه گفت: نتیجه دست خداست. با این بازی های که انجام شده اگر ملوان را ببریم شانس اول قهرمانی هستیم. امیدوارم نتیجه بگیریم. یک مقایسه میان حیدری با حاج صفی کنید. اگر خسرو را داشتیم و آنجا آن قدر به او فشار نمی آوردند چقدر به درد ما می خورد. اگر خسرو بود لااقل ۳۰ دقیقه به ما در بازی ذوب آهن کمک می کرد.

سرمربی استقلال ادامه داد: قبل از بازی فولاد ما با ۷ نفر تمرین کردیم. این یک پروسه بوده است که پس از قهرمانی استقلال امیر قلعه نویی را خراب کنند. فقط گذر زمان ثابت می کند و بعدها مشخص می شود چه خیانت بزرگی شده است تا قلعه نویی را بزنند. شما نگاه کنید قلعه نویی هنوز تمرین را شروع نکرده بود به ما گفتند باید به اتریش بیاید. ما گفتیم او هنوز تمرین را شروع نکرده است ولی آنها کریمی را می خواستند. به هر حال با تمام این مشکلات من از همکاران خود متشکرم. تا لحظه ایکه هستیم در خدمت استقلال خواهیم بود و برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.

قلعه نویی درباره بحثخصوصی سازی استقلال و پرسپولیس بیان داشت: این طرح، طرح خامی است. بخش خصوصی هیچ وقت در ایران موفق نبوده است. شما خودتان نگاه کنید برادران شفیع زاده را مثال می زنم که با آنها کار کردم. آنها در آن چند سال ۲۰،۳۰ میلیارد هزینه کردند چون عاشق استقلال اهواز بودند و به این تیم عشق می ورزیدند. ما بستر خصوصی سازی را در کشورمان فراهم نکردیم. الان آدم های شخصی نمی توانند وارد بحثخصوصی شوند چون می گردند ۱۰۰ پشت شان را در می آورند که چه کسی بوده است و چه می کرده است. عکس های خصوصی زن و بچه اش را در می آورند. همین باعثمی شود کسی جرات نکند جلو بیاید. من قبلا هم گفتم طرح دکتر اسلامیان طرح خوبی بود. زمانیکه سپاهان بودم باشگاه ۱۷۰۰ ورزشکار داشت. آن طرح اگر کامل شود از تجارب بیشتری استفاده شود قطعا می تواند برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس مفید باشد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا برای آینده از او برنامه گرفتهاند یا نه، گفت: اجازه دهید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.الان فقط به بازی با ملوان فکر میکنم.