فرکی: از روی دست برانکو تقلب می کنم

به گزارش افکارنیوز، فرکی که دستیار وفادار سرمربی پرسپولیس در دوران حضور این مربی در تیم ملی ایران بود، حرف هایش را با احترام نسبت به برانکو آغاز کرد:

مهم ترین اتفاق حضور برانکو است

در دور رفت پرسپولیس را با یک گل شکست دادیم. اما آنها باز هم در کادر فنی دچار تغییر شده اند. برانکو برای اولین بار بعد از بازگشت روی نیمکت پرسپولیس می نشیند و این اتفاق مهمی است. اگر از من درباره نزول پرسپولیس می پرسید باید بگویم تغییرات مدیریتی باعثشده جایگاه خوبی نداشته باشد. اما این تیم با انگیزه زیادی جلوی ما بازی می کند و مهم ترین اتفاق حضور برانکو در بازی فردا است.

باید پرسپولیس را ببریم

ما جایگاهی در جدول داریم که باید آن را حفظ کنیم. اهمیت بازی خیلی زیاد است و باید ببریم. فراز و نشیب ها برای هر تیمی پیش می می آید و ما می توانستیم در بازی های آخر نتیجه بگیریم و این کار ما را سخت کرد. به جرات می توان بگویم اتفاقات غیر قابل پیش بینی نتایج را از ما گرفت. اما سه امتیاز به موقع بدست آوردیم. با توجه به شناختی از تیم پیدا کردم امیدوارم سپاهان را به جایگاه خودش برسانیم.

خلعتبری آمادگی ذهنی این بازی را نداشت

آقای خلعتبری نسبت به من لطف داشته ولی او همراه ما نیست چون احساس کردم از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را ندارد. با این حال او از نظر فنی از یکی از بهترین بازیکنان ایران است. این تصمیمی است که من شخصا گرفتم و این موضوع در همه باشگاه هاست اما چون بازیکنان معمولی هستند خیلی در مورد آن صحبت نمی شود اما در مورد خلعتبری بیشتر صحبت می شود. این موضوع در آینده حل می شود هم به خاطر خودش است هم خودم و هم تیم. من علاقه زیادی به او دارم و امیدوارم بعد از این بازی مشکلات حل شود و او با شرایط بهتری برای بازی بعدی به ما کمک کند. تصمیمی که گرفتم به همین دلایل بود. این مساله معمولی است. باید کمک کنیم سپاهان، خلعتبری و ما به موفقیت مان برگردیم.

برانکو غریبانه رفت

از آقای برانکو به خاطر لطف شان در برنامه نود تشکر می کنم و مکن هم این احساس را به او دارم و خوشحالم که به فوتبال بازگشته و برایم با دیدن او خاطرات خوش زنده می شود. او غریبانه از تیم ملی رفت و خق مطلب در موردش ادا نشد و کسی خدمت های او به فوتبال ما را ندید. باید حق را به آقای برانکو تبریک بگوییم. او امتحانش را در فوتبال ایران پس داده. او غریبانه از ایران رفت و من به شخصه از لحاظ فوتبالی، فرهمگی و فنی چیزهای زیادی یاد گرفتم. فردا از روی دست او تقلب می کنم. امیدوارم فردا بازی شود که نقش اصلی را بازیکنان اجرا می کنند.