به گزارش افکارنیوز، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان امروز از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین تنها ۱۰ دقیقه برای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر باز بود و آنها توانستند تمرین سرخپوشان را پوشش دهند.

*با اینکه امروز اجازه حضور هواداران در ورزشگاه درفشی‌فر به آنها داده نشد اما حدود ۱۵ هوادار پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند.

*در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه اتوبوس حامل بازیکنان و مربیان پرسپولیس از هتل المپیک محل اردوی سرخپوشان به درفشی‌فر آمد و بازیکنان با حضور در محل تمرین خود آماده آخرین تمرین پیش از بازی با سپاهان شدند.

*محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس امروز در تمرین امروز این تیم حاضر شد.

*در حالیکه نام مهدی جعفرپور در لیست ۱۸ نفره ابتدایی سرخپوشان وجود نداشت اما این بازیکن به دلیل خارج شدن نام پیام صادقیان در لیست پرسپولیس قرار گرفت.

*محسن بنگر، مبین میردورقی، ژوزه تادو و افشین اسماعیل‌زاده چهار بازیکن تیم پرسپولیس که در لیست این تیم برای بازی مقابل سپاهان حضور ندارند با حضور در درفشی‌فر در گوشه‌ای از زمین به دستور برانکو تمرین کردند.

*بازیکنان در ابتدا بدنهایشان را گرم کردند و سپس تمریناتی که مربیانشان برای آنها در نظر گرفته بودند را انجام دادند.

*با اینکه نام رضا نوروزی تنها در لیست آسیایی پرسپولیس حضور دارد اما این بازیکن در آخرین تمرین تیمش پیش از بازی مقابل سپاهان حاضر شد و پابه‌پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در فضای مجازی منتشر شده که پیام صادقیان سیگار میکشد، به خبرنگاران اظهار داشت:اجازه بدهید در ابتدا به تمرین بروم سپس در اینباره حرف خواهم زد.