اشک‌های مهاجم استقلال بعد از مصدومیت

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود قبل از بازی با ملوان را از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد. خسرو حیدری به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حضور نداشت و این بازیکن به دیدار جمعه نمی‌رسد. هاشم بیک‌زاده هم به دلیل دو کارته بودن در بازی جمعه محروم است و این بازیکن هم در تمرین امروز حضور نداشت.

*امیرحسین صادقی مدافع ملی‌پوش استقلال که در اواخر تمرین روز گذشته دچار آسیب‌دیدگی شد امروز با لباس شخصی به محل تمرین آمد و پس از گفت‌وگو با مربیان استقلال کمپ حجازی را ترک کرد. صادقی هم در دیدار روز جمعه محروم است.

*قبل از شروع تمرین امروز یکی از هواداران استقلال خودش را به امیر قلعه‌نویی نزدیک کرد و وقتی تلفن همراهش را به سمت آسمان برد تا با سرمربی استقلال عکس بگیرد قلعه‌نویی به او گفت(عکس سلفی است)

*هنوز تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود که امید ابراهیمی برای دقایقی با محمود فکری به گفت‌وگو پرداخت.

*در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و خیلی کوتاه پیرامون برنامه‌های تمرینی امروز و اهمیت بازی روز جمعه با آنها گفت‌وگو کرد. سپس بازیکنان در قالب دو گروه کار تاکتیکی انجام دادند که در یکی از صحنه‌ها میلاد فخرالدینی در دادن پاس دچار اشتباه شد که قلعه‌نویی با صدای بلند و حالت کنایه‌آمیز به او گفت(قوتو خورده‌ای)؟. قوتو سوغات شهر کرمان است.

*در ادامه تمرین محسن کریمی از ناحیه عضله شکم دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد. وی بلافاصله به کلینیک دکتر نوروزی رفت تا وضعیت خود را مشخص کند. نکته قابل توجه اینجا بود که مهاجم جوان استقلال بعد از آسیب‌دیدگی اشک می‌ریخت و بابت این موضوع ناراحت بود.

*در بخش بعدی تمرین بازیکنان در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال در بخشی در زمین را بازی کردند که در یک گروه مدافعان و در گروه دیگر عناصر تهاجمی استقلال حضور داشتند. در یکی از صحنه‌ها قلعه‌نویی به مدافع ارمنی تیمش تذکر داد و گفت: آقای مگویان وقتی یک مهاجم درون محوطه است او را رها نکن و با او من تو من باش.

*کریم بوستانی امروز باز هم با گلرهای تیم استقلال مشغول تمرین بود که در بازی تاکتیکی طالب‌لو، فروزان و گروسیان به ترتیب درون دروازه‌ها قرار می‌گرفتند. هنگامی که دو تیم مشغول بازی بودند سرمربی استقلال به سرعت در بازی اهمیت می‌داد و در یکی از صحنه‌ها وقتی توپ به طالب‌لو رسید از دروازه‌بان استقلال خواست هرچه سریع‌تر توپ را از محوطه رد کند.

*رضا رجبی، حمید ملک‌احمدی و میرشاد ماجدی نفرات حاضر در تمرین امروز استقلال بودند.

*تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را که به مدت ۴۵ دقیقه خواهد بود از ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در کمپ زنده یاد حجازی برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان پس از صرف ناهار راهی فرودگاه می‌شوند و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تهران را به مقصد رشت ترک کرده و از آنجا با اتوبوس به انزلی خواهند رفت. اعضای تیم استقلال در هتل سپیدکنار مستقر خواهند شد.

دیدار تیمهای ملوان انزلی و استقلال روز جمعه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی شهر انزلی برگزار خواهد شد.