آخر فصل قلعه نویی را اعدام کنید!

به گزارشافکارنیوز،عباس نقدی زاده درباره اظهارات امیر حاج رضایی مبنی بر اینکه با شخصیت امیر قلعه نویی مشکل دارد عنوان کرد: من نه حقوق به گیر باشگاه استقلال هستم و نه حقوق بگیر امیر قلعه نویی. دغدغه من دفاع از حق و حقیقت باشگاه استقلال و میلیون ها هواداری است که چشم شان به این تیم است.

وی ادامه داد: وقتی حرفی از سیمای ملی مطرح می شود باید پاسخ داده شود. استاد خوش صحبت!حتما می دانید " من بعد " و " من بعد " هر دو یکجوری نوشته می شود اما این کجا و آن کجا. شما از ادبیات فاخر استفاده می کنید اما در پس این کلمات خوش آب و رنگ، بوی کینه و عداوت می آید.

رییس کانون هواداران استقلال خاطرنشان کرد: استاد خوش صحبت!از شما سنی گذشته و موی سپیدتان گواهی این نکته است. سوالی از محضرتان دارم. اگر قلعه نویی آدم بدی است چرا در سپاهان دو فصل با او کار کردید؟ اگر بد بود چرا پس از یک سال جدا نشدید؟ آیا پاسخ این پرسش را می توانید بدهید یا باز هم دوست دارید با جامعه فوتبال و قبل از آن با خودتان روراست نباشید.

وی ادامه داد: آری استاد خوش صحبت، شما همیشه دوپهلو صحبت می کنید. روی آنتن زنده برنامه تلویزیونی، یک ساعت حرف می زنید و آن قدر دو پهلو صحبت می کنید که نظرات محمد مایلی کهن علیه کی روش را صد در صد تایید می کنید و بعد در یک نسخه شفابخش می گویید استاد پرتغالی باید بماند!عجب از این کارشناسی و تفسیر. گفتم کارشناس، یادم افتاد همه درباره جوانگرایی در فوتبال صحبت می کنند اما سال هاست عادت کرده ایم از شبکه یک تا ۱۰۰ و از ۹۰ تا ۹۰۰، هر مسابقه ای و هر رویدادی چهره ثابت شما را ببینیم. با مشتی حرف های تکراری که به قول قلعه نویی کارشناسی پس از مسابقه است و من می گویم کارشناسی داخل استودیو است و نه کارشناسی مبتنی بر واقعیت. کاش مشی جوانمردی جد بزرگوراتان را پیش می گرفتید و حداقل می گذاشتید فصل تمام می شد و مثل جام ملت های آسیا که ایران در پنالتی به کره جنوبی باخت قلعه نویی را محاکمه می کردید. اصلا می توانستید آخر فصل که استقلال قهرمان شد قلعه نویی را اعدام کنید. او را از صحنه فوتبال محو کنید اما فکر می کنم اگر به وجدانتان رجوع کنید متوجه می شوید که در شب بازی حساس مقابل ملوان چنین اظهاراتی دور از جوانمردی و معرفت بود. حاج رضایی عزیز!چرا بحثهای شخصی را به استقلال وارد کردید؟

نقدی زاده درباره اینکه حاج رضایی گفته بود استقلال در بازی های اخیر از اشتباهات داوری سود برده بود گفت:این اظهانظر دوستی خاله خرسه با داوری است.امیدوارم فردا در بازی استقلال با ملوان داور جوری سوت بزند که بعدا پشیمان نشود و بعدها گفته نشود این اظهارنظر استاد خوش صحبت تاثیر مستقیم در قضاوت مسابقه حساس استقلال با ملوان داشته است.تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.