با بازیکن سالاری برخورد می‌کنیم

به گزارش افکارنیوز، ابوالحسن مهدوی در خصوص اتفاقات و حواشی روز گذشته(جمعه) لیگ برتر هندبال اظهار داشت: روزهای پایانی لیگ برتر است و متاسفانه لیگ در سال ۹۳ به پایان نرسید و به سال ۹۴ کشیده شد. لیگ ما با برنامه هایی که در سطح آسیا و اروپا است منافات دارد و مطمئنا در آینده هماهنگی‌های لازم با سایر لیگ‌ها را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: لیگ ۹۳ ما با ۱۰ تیم قرعه‌کشی شد با ۱۱ تیم شروع شد وبا ۱۳ تیم در هفته چهارم شروع به کار کرد. این لیگ بسیار بی‌نظم و بی‌برنامه بود و ما در تلاشیم این لیگ را به هر شکل به پایان ببریم و برنامه‌ریزی مدونی برای سال ۹۴ داریم تا لیگ پویایی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: وارثیک‌سری کارهای غیرقانونی بودیم وشرایط اصلا مناسب نبود. هفته گذشته هم‌اندیشی مطلوبی را برگزار کردیم و در حال تدوین کتاب چشم‌انداز هندبال هستیم تا در مسیر قانون‌مداری حرکت کنیم.
مهدوی در خصوص بازی نیمه تمام ثامن الحجج سبزوار و سنگ آهن بافق گفت: دو ترقه از طرف تماشاگران به زمین انداخته شد و ابتدا تصمیم می‌گیرند بازی را نگه دارند و تماشاگران از بازی خارج شوند و با مشورت دوستان در مجموع تصمیم گرفتند تا بازی نیمه تمام باقی بماند.
وی در مورد لیگ ۹۳ هندبال به رادیو ورزش گفت: فاصله تیم‌ها در این رقابت‌ها بسیار زیاد بود و نشان می‌دهد لیگ پویایی را در هندبال شاهد نیستیم. مطمئن باشید در برنامه‌های آینده لیگ پویایی را خواهیم داشت.
رئیس فدراسیون هندبال در خصوص کسب سهمیه هندبال ایران برای المپیک ریو اظهار داشت: در هندبال سهمیه آسیا یک و نیم سهمیه است. یک تیم مستقیم به المپیک می‌رود و تیم دوم به بازی‌های اروپایی می‌رود و کار دشوار است. قطر نیمی از بازیکنان دنیا را جمع کرده ولی برای کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو ناامید نیستیم.
مهدوی گفت: حاشیهها به یاری خدا کمی جمع شده و مواضع جدیدی را در پیش گرفتهایم که با بازیکنسالاری برخورد میکند. اجرای قانون حرف اول در این فدراسیون خواهد زد.