قرار بود ۱۴ میلیون بگیرد، ۶ میلیون ثبت شد!

به گزارش افکارنیوز، غلامرضا حیدری سرمربی تیم کاراته شهرداری سیرجان در مورد حواشی که برای نوروزی در تیم آذرخودرو نوین رخ داده است، گفت: ‌ نوروزی یکی از بازیکنان فنی کاراته کشورمان است که حتی دو سال در اردوهای تیم ملی تا لحظه آخر حضور داشت، اما به دلایلی از اردوها خط خورد. در آغاز مسابقات سوپرلیگ کاراته کریمی سرپرست تیم آذرخودرو نوین برای جذب این بازیکن با او مذاکرات اولیه را انجام داده بود.

وی در ادامه گفت: ‌ نوروزی یکی از شاگردان قدیمی من است و پس از اینکه از سوی باشگاه آذرخودرو نوین با پیشنهاد روبرو شده بود با من مشورت کرد. ابتدا از او سؤال کردم که مبلغ قرارداد پیشنهادی چقدر است؟ گویا از وقتی از وی شنیده اند که با گاز زنجان ۸ میلیون تومان قرارداد داشته، تاکید کردند تا سقف ۱۴ میلیون تومان با وی قرارداد می بندند.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: ‌ نیم‌ فصل که تمام شد مسئولان تیم آذرخودرو نوین با توجه به مشکلاتی که برای آنها پیش آمده بود اعلام کردند که همه بازیکنان آزاد هستند و هرجا که می‌خواهند می‌توانند بروند. ما هم بلافاصله نوروزی را جذب و با او قرارداد به ثبت رساندیم. دلیل این کار ما نیز نامه‌ای بود که مسئولان آذرخودرو نوین به سازمان لیگ ارسال کرده بودند و ما هم تصمیم گرفتیم با این بازیکن قرارداد ثبت کنیم. تمام صحبت‌های من را زمانی رئیس سازمان لیگ تأئید می‌کند.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان در ادامه عنوان کرد: مسئولان تیم آذرخودرو نوین پس از اینکه مطلع شدند ما نوروزی را برای دور برگشت جذب کرده‌ایم، قرارداد او را تغییر داده و مبلغ قرارداد او را ۶ میلیون تومان ثبت کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نوروزی با تیم آذرخودرو نوین قرارداد سفید امضاء کرده بود، گفت: فکر میکنم او قرارداد سفید امضاء کرده بود. به هر حال با اعتمادی که به مسئولان تیم آذرخودرو نوین داشت چنین کاری را انجام داده بود و آنها نیز متأسفانه چنین کاری را انجام داده بودند. هرچند که دباغیان سرمربی این تیم این قضیه را رد میکند. او مدعی است که قراردادهای ما نوشته شده است و ما این بازیکن (نوروزی) را بعداً جذب کردیم. در واقع آنها مدعی هستند نوروزی را جایگزین بازیکن اول کردهاند و به همین دلیل قرارداد او تغییر کرده است، اما ناگفته نماند نوروزی جزو اولین بازیکنانی بود که باشگاه آذرنوین خودرو با او به توافق رسیده بود.