دفاع عنایتی از قلعه نویی

به گزارشافکارنیوز، رضا عنایتی در مورد تساوی استقلال و کم شدن شانس قهرمانی این تیم گفت: متاسفانه شانس ما کم شد و باز هم یک بازی برده را با تساوی عوض کردیم. تمام توان خودمان را به کار گرفتیم ولی در این چند هفته خیلی بدشانسی آوردیم. می‌دانیم هواداران هم ناراحت هستند ولی فکر می‌کنم در این چند هفته ترس از گل خوردن روی تفکرات بچه‌ها تاثیر منفی گذاشت.

او در مورد صحبت‌های افشارزاده که گفته کادر فنی استقلال در این نتایج مقصر است خاطرنشان کرد: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند، در واقع در تمامی شکست‌ها و موفقیت‌ها، همه نقش دارند. ما یک مجموعه هستیم و اگر هم الان شانس قهرمانی استقلال کم است، باید گفت که کادر فنی، بازیکنان و مدیریت مقصر هستند. ما هم که خودمان در زمین بازی می‌کنیم، قبول داریم که به اندازه خودمان مقصر هستیم.

عنایتی در مورد انتقادهای پیشکسوتان و هواداران استقلال از امیر قلعه نویی عنوان کرد: ‌ فوتبال بالا و پایین دارد و مثل زندگی است. هیچ بازیکن یا مربی‌ای را پیدا نمی‌کنید که هر سال روی دور موفقیت باشد و باید شکست‌ها را هم پذیرفت. قلعه‌نویی هم یک مربی است که می‌تواند پیروز باشد یا اینکه شکست بخورد. قرار نیست او هر سال قهرمان لیگ برتر شود. اگر قرار است اینطور باشد پس بهتر است مربیان دیگر به خانه‌هایشان بروند.

مهاجم استقلال اظهار داشت: وقتی در فوتبال دنبال نتیجه‌گرایی مطلق باشیم، نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینیم. منظورم این است که فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد و این به خاطر دیدگاهی است که فقط به نتیجه گرفتن خلاصه می‌شود. من به هواداران استقلال می‌گویم که بیشتر از آنها ناراحت هستیم ولی هیچ وقت در زمین مسابقه کم نگذاشتیم.

عنایتی در مورد اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد گفت: پیش بینی قطعی نمیتوان کرد وهمه مدعیان شانس دارند ولی فکر میکنم بازیهای سپاهان نسبت به بقیه تیمها سادهتر است و شانس قهرمانی این تیم را بیشتر میدانم.