متلک پرسپولیسی ها به بازیکن تیم ملی

به گزارش افکارنیوز، اتفاق‌های بازی با سپاهان باعثشد تا شکافی میان بعضی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس با بازیکنان این تیم به‌وجود آید.



این درست که محمد نوری و حمید علی‌عسگر در طول بازی‌های پرسپولیس در این فصل جزو بهترین‌ها بودند ولی از شانس بد این دو، در دیدار با سپاهان هر کدام از آنها یک اشتباه جبران‌ناپذیر انجام دادند و به این شکل بود که زردپوشان در عرض چند دقیقه به دو گل رسیدند و پرسپولیس را شکست دادند.



پس از اعتراض گروهی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس، رختکن سرخ‌ها نیز تحت تاثیر این قضیه قرار گرفت. اکثر بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که نوری و علی‌عسگر آنقدر برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند که با یک اشتباه کسی به این شکل از آنها انتقاد نکند.



بعضی از بازیکنان پرسپولیس که البته از شکست تیم‌شان به‌شدت ناراحت بودند در مورد مسایل این دیدار صحبت‌های جالبی می‌کردند و حتی معتقد بودند که برانکو باید شناخت بیشتری از حریفان این تیم و حتی بازیکنان پرسپولیس به‌دست آورد: «اگه برانکو حواسش بود و شناخت بیشتری داشت این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. اگه برانکو حواسش بود یه‌جوری سمت راست خودمون رو تقویت می‌کرد تا خانزاده این‌جوری گیر نکنه و این اشتباهات به وجود نیاد. جدا از این‌ها وقتی سپاهان پاپی رو آورد توی زمین و سمت چپ ما را هدف گرفت برانکو باید متوجه این قضیه می‌شد و می‌دید که با توجه به ضعف راست چطور روی بقیه مدافعان پرسپولیس فشار وارد می‌شه!»



بازیکنان تیم پرسپولیس در حالی از نوری و علی‌عسگر دفاع می‌کردند که انتقاد آنها از عملکرد یکی از مدافعان پرسپولیس آن‌هم به زبان طنز شنیدنی بود: «سپاهانی‌ها چنان سمت راست پرسپولیس رو اتوبان کرده بودن که تصمیم گرفتیم اسم این اتوبان رو به‌خاطر زحمت‌های خانزاده بذاریم اتوبان خانزاده!»



هرچند که بحث "اتوبان خانزاده" با شوخی و خنده مطرح شد و پرسپولیسیها تلاش کردند تا به مدافع تیمشان خیلی برنخورد ولی عملکرد این بازیکن به شکلی بود که حتی دعوت خانزاده به تیمملی نیز تحتالشعاع این انتقادات قرار گرفت.