افشارزاده: این ها کوچک تر از این هستند که برای من تعیین تکلیف کنند

به گزارش افکارنیوز، بهرام افشارزاده در خصوص تجمع برخی از هواداران استقلال جلوی در باشگاه اظهار داشت: من در جلسه بودم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. گویا هواداران آمده بودند صحبت کنند اما این کار اصلا درست نبود. یک لشگر آدم به باشگاه استقلال آمده بود. فکر نمی کنم منطق خاصی پشت این رفتار باشد.

وی ادامه داد: این نفرات نمی توانند برای من بهرام افشارزاده تعیین تکلیف کنند و کوچک تر از این هستند. من برای حمایت از امیر قلعه نویی چنین جلسه ای را برگزار کردم و فکر می کنم اگر نمی رفتم شرایط برای استقلال بدتر می شد.

مدیرعامل استقلال در واکنش به این مساله که این نفرات از اینکه شما در دفتر ناصر حجازی با روشن جلسه گذاشته اید ناراحت بودند، خاطرنشان کرد: چرا نباید به دفتر ناصر حجازی می رفتم؟ ما با کسی دعوا نداریم. روی کسی اسلحه هم نمی کشیم. باز هم از اولیایی و منزوی تشکر می کنم که مقدمات چنین مراسمی را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: شاید آنها بتوانند برای افرادی دیگر تعیین تکلیف کنند اما برای من افشارزاده نمی توانند. دیروز هم در تمرین استقلال باز هم حمایت خود را از این تیم و کادر فنی اعلام کردیم، دیگر چه مشکلی وجود دارد؟

افشارزاده در پایان در خصوص اینکه گفته می شود کمپ استقلال پیش از مزایده سوم به فروش خواهد رسید، بیان داشت: اصلا چنین چیزی نیست و کمپ استقلال همچنان در اختیار مجموعه خواهد بود.