گابریل: بعید می‌دانم در ترکیب اصلی باشم

به گزارش افکارنیوز، گابریل فرناندو هافبک برزیلی پرسپولیس به چند سؤال خبرورزشی قبل از تقابل با لخویای قطر پاسخ داد. این مصاحبه را بخوانید:

تو در بازی رفت یکی از ستاره‌های پرسپولیس بودی، به نظرت در بازی برگشت می‌توانی باز هم همان نقش را ایفا کنی؟
بازی رفت با لخویا ثابت کرد این تیم، قدرت بدنی بالایی دارد و من در آن بازی چون کاملاً سالم بودم، توانستم بازی خوبی ارائه دهم اما حالا دوران نقاهتم را پشت ‌سر می‌گذارم و کادر پزشکی پرسپولیس از من می‌خواهند وقتی به میدان می‌روم با کسی درگیر نشوم. از طرف دیگر از تمرینات روز شنبه مشخص بود احتمال بازی کردن من زیاد نیست و بعید می‌دانم در ترکیب اصلی قرار بگیرم. حتی شنیدم آقای برانکو هم در جایی گفته بود من در ترکیب نیستم اما تلاش می‌کنم حتی اگر یک دقیقه شانس بازی داشته باشم، بهترین بازی خودم را انجام دهم.

بعد از اتفاقات بازی با سپاهان، با برانکو جلسه‌ای نداشتی؟
نه، من نه جلسه‌ای با برانکو داشتم و نه حتی یک صحبت ساده با هم انجام دادیم. آن روز فقط یک سوء تفاهم به وجود آمد. من تنها در همان لحظه عصبانی بودم و رفتاری انجام دادم که باعثسوء تفاهم شد. بعد از آن با مربی هیچ حرفی نزدم. شوکه شدن در یک لحظه نباید مورد قضاوت قرار بگیرد چون شرایط بازی واقعاً سخت و پرفشار بود.

شرایط بازی برگشت را چطور می‌بینی؟
طبیعی است که لخویا برای نجات خود به سمت دروازه ما حمله کند اما با شناختی که از بازیکنان پیدا کرده‌ام، ما به راحتی گل نمی‌خوریم. اگر از قطر با یک امتیاز هم برگردیم، خیال‌مان برای صعود راحت می‌شود البته در قطر مثل تهران تماشاگر نداریم ولی این دلیل نمی‌شود که قدرت پرسپولیس کاهش یابد.

به نظرت شکست مقابل سپاهان روی روحیه بازیکنان تأثیر‌گذار نیست؟
نه، واقعاً بعيد ميدانم. ما در ليگ دچار يكسري مشكلات خاص هستيم اما در ليگ قهرمانان آسيا راحتتر بازي ميكنيم و استرسي نداريم؛ به همين خاطر نتايج ليگ ايران بر عملكردمان در ليگ قهرمانان تأثيري ندارد.